-
running-red
hey,
ben al redelijk lang bezig met internetsites bouwen. meestal deed ik dat met een aantal kameraden. maar nu wil ik helemaal alleen een site bouwen. alleen WAAROVER?????? als iemand een tip heeft graag reactie!!!
Cya, Running-Red
22 augustus 2006 18:55
-
ryan
Over je zelf en wat jou intreseerd zet je er op...
Al je belangrijke programma's die je vaak gebruikt...
Je favoriete spreekwoorden, plaatjes enz...
22 augustus 2006 19:18
-
running-red
tja... dat is niet bepaald nuttig... :S ik bedoelde meer een nuttige site.
heb je daar ook nog ideeen voor?
24 augustus 2006 11:45
-
blacksorcerer
Als je zelf al niets nuttigs weet, dan houdt het op...
...zet je dan nuttig in en maak sites voor anderen die wel een doel hebben.
Mensen die zelf iets of iemand representeren of vertegenwoordigen, bij een bedrijfje werken of dat bedrijf zelf runnen.
Misschien verdien je er ook nog een leuk centje mee en je doet er ervaring mee op.
Dat lijkt me iets als je echt wat 'nuttigs' wil doen... en anders zul je toch echt naar jezelf moeten kijken of iets/iemand wat je graag wil steunen of een hart onder de riem wil steken en hiervoor dan een website maken.
Denk inderdaad aan hobby's, interesses, je opleiding of een bepaalde stichting/goed doel.
Of iets waar je iemand in je gezin/familie/vrienden een plezier mee kan doen of een gedeelte interesse met andere over games of ander onderwerp.
Zoiets kan hier niemand voor je bepalen en ide?en zijn eindeloos, maar niet allemaal op jou toepasbaar.
Ide?en en creativiteit zijn bij de ontwikkeling en vormgeving van een website erg belangrijk en dus ook in het proces daar vooraf gaand ;)
En vergis je niet, dat bepaalde dingen die niet al te nuttig zijn, toch erg nuttig kunnen zijn in een bepaalde context.
Zo kan je een website wat bijvoorbeeld over ??n van de genoemde, naar jouw mening nutteloze, onderwerpen zo maken dat jij je eigen mening erover geeft en dat anderen mensen dat eventueel ook kunnen doen op die site.
Want als mensen iets willen gaan doen of kopen, willen ze graag eerst weten wat iemand anders ervan vindt, zeker als deze persoon er veel meer ervaring mee heeft.
Je kennis delen is ook erg belangrijk op het internet, dus als je ergens veel over weet, maak er dan artikelen of tutorials van, waarop mensen ook kunnen reageren zodat je ze nog beter kunt maken.
[b]Hopelijk zie je ook het nut in van (het lezen van) dit grote lulverhaal, en steek je er wat van op :p
Want het meeste weet je al, alleen steek ik het in een wat ander (informatief) vestje, maar zo denk je er wel weer wat beter en misschien met een andere kijk tegenaan ;)[/b]
24 augustus 2006 12:55
-
keitaro
Een voorbeeld toevallig over mezelf.
Ik zit in de [ION]Clan (Guild) met Guildwars. Ik run daar Servers voor, TS, Binnekrot op FTP, Site Host etc etc op me Xbox. Ik ben zelf nu bezig met een simpele site te maken die ik zelf host dan op me servers over me servers.
Hoelang ze al online zijn, temperatuur van me Xdoos, Leden in TS. En al dat soort dingen. Zoek iets waar jij heel veel mee bezig bent, hoeft niet altijd ook met PC's te maken hebben. En maak daar iets over. Verder weet ik weinig te verzinnen aangezien ik je niet goed kent en weinig over je weet qua smaak voor dingen.
24 augustus 2006 17:27
-
syntax terror
Ik ben nu een site aan het maken over p2p software.
*offtopic* Keitaro wat is die site over die xbox server van jou (lijkt me interesant)??
24 augustus 2006 18:55
-
keitaro
Die site ben ik nog mee bezig. Maar waar het dus om gaat is dat daarop alle servers informatie komt te staan voor mijn Clan. Clan sites hebben we al (ionguild.tk en iongalaxy.tk geschreven door Levi hier op de site). Als die klaar is en online staat. (heb apachi nog niet op me Xbox geinstalleerd) zal ik het laten zien hier met een apart topic. Maak er ook wel Foto's van van me Xbox als bewijs :p
24 augustus 2006 20:36