Hej,
Ik ben van plan om van m'n Toshiba laptop een game laptop te maken. Zo kan ik overal PC games spelen. Hier heb je de specificaties van de laptop, kunnen jullie mij de dingen (videokaart, processor, ..) vertellen die ik moet laten veranderen zodat ik op een normale wijze kan gamen (nu kan ik enkel op lage resolutie gamen, anders gaat het in blokjes vooruit).
Bedankt!!
22 augustus 2006 17:06
leviathan
betere processor, meer geheugen, betere grafische kaart en zeer goede koeling. eigenlijk is gamen op een laptop overall niet zo'n goed idee omdat je vaak 2x zo duur uit bent voor hetzelfde resultaat. maar als je toch van plan bent veel uit te gaan geven, gooi er dan meteen een hele dikke processor in en ook een dikke mobile gfx kaart (nvidia hoog nummer go serie ofzow). geheugen ook zo'n 512mb erbij zetten. en vooral zorgen dat dat ding koel blijft!
22 augustus 2006 17:58
ikkus
Deze laptop is volgen mij wel geschikt voor gamen... Klik!
22 augustus 2006 18:45
softlocker
Mjah als het echt zo duur gaat uitkomen, ga ik er nog ns 2x over nadenken..
22 augustus 2006 19:56
ryan
Neem een DELl XPS ;)
22 augustus 2006 20:05
keitaro
Nee Dell ontploft... 2x bewijs van :p
kan je niet beter een Game Desktop pc maken? Goedkoper... En net zo vet. of wil je het overal mee naar toe kunnen slepen...
22 augustus 2006 21:26
easyboarder
De laptop die ikku zei lijkt mij ook wel goed voor gamen, maar de vraag is natuurlijk ook wat je budget is h?. Misschien is het handig als de TS ff een ongever bedrag post, zodat er beter gezocht kan worden. Als hij de prijs van de zelf voorgestelde laptop aan wil houden zou ik eens goed gaan zoeken omdat het bijna het minimum is voor een laptop.
23 augustus 2006 00:04
ryan
Batteryen komen van sony; en dat is toch wel een goed merk...
Game laptop is wel handig maar je moet altijd een extra muis en misschien toetsenbord hebben (laptop toetsenbord vind ik niet zo supper)
23 augustus 2006 08:31
nousie
hmm, gamen op een laptop vind ik zoiezo niet zo leuk,
een klein beetje scheef zitten en je ziet niks meer van je scherm..
Maar als je echt overal wilt gamen, tja, dan zul je tog maar een ogie laptop moeten kopen...
Maar voor 700-800? krijg je die hoogstwaarschijnlijk niet,
ik dan dat je je tog wel snel een goeie 1200? nodig zult hebben .
23 augustus 2006 11:50
leviathan
nee bij een laptop moet je rond de 3000 gaan zitten wil je een echt goede hebben...
en verder zijn er al 3 gevallen voorgekomen van ontploffende dell's en niet 2 keit...