Ik heb sinds kort een mp3 speler. In het begin is het me 1x gelukt om er vanaf mijn pc muziek op te zetten. Voor de rest schakelt ie iedere keer uit als ik hem aansluit dmv een usb poort.....!!!Heb ook de driver al opnieuw geinstaleerd en van alles al geprobeerd maar nix helpt.
Hij schakelt gewoon iedere keer uit.....en alleen hier thuis, op mn werk lukt het wel!!!
Het is een mp3 speler uit China dus merk onbekend
Ook in Aparatenbeheer kom ik niet achter het probleem, behalve dan dat ie zegt dat ie uitgeschakelt is.........ja daar was ik ook achter
Wie o wie...............help:(
07 mei 2005 12:50
ali
batterij gechekt???
en heb je er een handleiding bij?
07 mei 2005 14:23
batterijen zijn ok.......en ja, er zit een handleiding bij. Zal die het nu weer doen dan? hahaha:p
07 mei 2005 15:23
admin
Heb je ook de achterste usb poorten geprobeerd (achter pc) Het wil nog wel eens problemen geven met de voorste usb poorten...
07 mei 2005 15:40
alle poorten geven zelfde probleem.........
07 mei 2005 15:42
admin
Kun je bij apparaatbeheer ook niet het apparaat inschakelen kiezen?
07 mei 2005 15:46
Ook al gedaan.........kan hem daar niet inschakelen of geeft aan dat ie al ingeschakeld is.
07 mei 2005 16:42
ali
lukt wel wel met andere USB-dingen? bijv. printer,webcam etc.?
en anders moet je het bij je vriend doen
07 mei 2005 19:16
Lukt wel met bv digi camera en op me werk doet ie het ook wel...........................ik heb zelfs 1 keer gehad dat ie het deed maar dat was toen ik de pc net had of net had geupdate ofzoiets.....