PC als server gebruiken
augustus 2006
-
softlockerHej,
Ik heb gehoord dat je een deel van je PC als server kan laten gebruiken, om zo een website te hosten. Weet iemand een goeie tutorial hiervoor? Vind webhosting te duur, en heb geen zin om elke maand een berag neer te leggen..
Alvast bedankt!17 augustus 2006 19:43 -
leviathanje zou een server zoals apache op je eigen computer kunnen draaien, en dan een .tk adres ernaar verwijzen, aangezien anders mensen via jouw ip op je site moeten komen en met een aantrekkelijkenaam kom je heel ver.
maar je moet natuurlijk dan wel je pc 24/7 laten draaien en dit gaat je ook geld kosten, de stroomrekening namelijk.17 augustus 2006 20:49 -
louwrensje kan ook de webspace van je internet provider gebruiken als host17 augustus 2006 21:27
-
softlockerJah dat was ik effe vergeten, en ik ga mn PC niet continu laten draaien, want ik heb er al problemen mee gehad. Toch bedankt voor de info!17 augustus 2006 21:55
-
leviathaner zijn maar zat gratis hosts te vinden op internet, en ook niet allemaal hebben reclame, bedenk wel, de reclame is eigenlijk de betalingsmethode van gratis hosts, het reclame weergeven levert hun geld op en dat is dus zeg maar de vergoeding voor het onderhouden van de server17 augustus 2006 21:58