-
roy92
Ik heb een nieuw systeem samengesteld (prijzen van Gistron, exc. verzendkosten). EN ik wou weten wat jullie ervan vinden. De 512mb word 1 gig, want ik heb thuis ook nog 512. De HDD heb ik ook zelf.
Het is bedoeld om een klein beetje mee te gaan gamen (wat wel gaat lukken denk ik) En gwoon een beetje internetten, photoshoppn, zulke dingetjes. En videobewerking.
Klikje!
Thnx:)
11 augustus 2006 09:38
-
leviathan
een klein beetje gamen zal wel gaan lukken, met name de wat oudere spellen.
alleen heb ik bij videobewerking zo mijn twijfels
11 augustus 2006 09:55
-
roy92
Hoezo de oudere spellen? En videobewerking op de PC die ik nu heb aat ook prima, dus daar vast ook.
11 augustus 2006 10:47
-
keitaro
Die CPU zal wel loslopen, aangezien ik zelf een 3500+ heb en zeer tevreden over ben, 200 mhz verschil is dan dus ook niks... Maar die videokaart ben ik niet echt tevreden over... 540 mhz memory... het is dan wel een 7 serie, maar wel ddr2... kan je beter een 6800ultra met ddr3 aanschaffen, want videobewerking en photoshop vragen erg veel.
En je monitor is een standaard monitor. Gaat op zich wel, alleen moet je oppassen met fotobewerking met je monitor.
De monitor heeft niet de functie om echt de juiste exacte kleuren te laten zien. Dus kunnen de foto's er anders uit zien als je ze print. (ben de naam van die functie kwijt voor je monitor, maar ik heb er zelf 120? bij moeten leggen om die functie te hebben in een monitor, aangezien dat zeer belangrijk is met fotobewerking). Videobewerking... tja... ddr2. weet niet of dat dan echt zo super vloeiend zal gaan, ligt er aan hoe groot je videobewerkings worden.
11 augustus 2006 12:07
-
roy92
Het isniet voor heel vrel videobewerking hoor...
Hetis gewoon om films die gemaakt zijn met camera's een beetje te berwerken enzo..dat doe ik nu ook al...
En wat jij zegt over die monitor Mike... Zo pietjepeutirig ben ik nou ook weer niet hoor;).. Over de videokaart snap ik jullie niet helemaal... want ik heb hem gister in een andere pc gezet.. (ik heb ook nog in weer een andere pc de 7600 ingebouwd, zie topic) en daar draait die videokaart hartstikke goed hoor.
Ik wil gewoon eenbeetje een fantsoenlijke PC hebben, aangezien de mijne niet alles is nu.
11 augustus 2006 12:23
-
keitaro
Ja ik ben wel zo gefocusd op die monitors, maar dat komt omdat ikz elf veel met fotobewerking doe (en spaar voor een spiegelreflex camera (heb de Nikon D70 met een 18-70 mm lens op het oog) en daarvoor heb je wel de juiste kleuren nodig, anders verkoop je strax een famillie portret met verkeerde kleuren :p De videokaarten zijn idd zeer prima, dat zei ik ook niet, ik vind alleen de ddr2 gedeelte zo tegenvallen aangezien de ddr3 technologie al dik en breed in de 6 series hebben zitten.
11 augustus 2006 14:18
-
roy92
Ok. Dus er zijn verder geen aanmerkingen? Dan denk ik dat ik het anders zo houdt. Ik vind het wel een mooi systeempje, voor een mooie prijs
11 augustus 2006 14:46
-
easyboarder
Ben ik de enige die de specs niet kan zien? :o als ik op het linkje klik zie ik alles behalve specs...
11 augustus 2006 15:37
-
roy92
Je moet 40 sec. wachten en dan kan je hem downloaden. M'n eigen host kan ik niet bij hier...srry voor he tongemak;)..:p
11 augustus 2006 15:52
-
easyboarder
Ik heb het gezienhet is een goed systeempje ja. Met dezelfde CPU als de mijne. Ik zou alleen wel een boxed CPU nemen, of je moet er los een CPU koeler bij kopen. Want nu heb je volgens mij alleen de CPU zonder koeler.
EDIT:
Sorry ik keek niet goed :$ zag niet dat je er 1 los bij besteld had.
12 augustus 2006 04:21