-
mauricedejong
Hoi,
Ik heb dus een probleem met sims 2.. als ik naar de stad toe ga of naar een winkel of discotheek dan gaat het beeld echt heel sloom , terwijl als ik bij mijn huis ben dan loopt het wel vloeiend.
Het ligt denk ik niet aan mijn pc omdat ik de aanbevolen specs haal.
Ik heb ook bij sims 2 de beeldinstellingen op normaal gezet terwijl dat standaard hoog was.
Hier mijn pc.
Pentium 4 2,4 gz
512 mb geheugen
256 mb radeon 9600 pro videokaart (drivers geupdate naar laatste versie)
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt
10 augustus 2006 12:04
-
blueboxe
heb je nog andere processen lopen, zoals een download programma end.?
het helpt ook als je het virtueel geheugen op 1200 of 1500 zet, dat heeft mij ook geholpen
10 augustus 2006 12:09
-
mauricedejong
Ik heb geen andere processen lopen, ik heb zonet het virtueel geheugen op 1500 gezet en het helpt wel een beetje maar het gaat nog steeds een beetje sloom wanneer je de camera draait of inzoomt
10 augustus 2006 13:01
-
keitaro
De pc waar ik die game op draaide had 512 MB ram (eerst 250, 256 er bij en het draaide goed) maar was nog steeds sloom omdat de videokaart het echt niet goed aan kon... Ik zou om eerlijk te zijn zelf echt niet weten of een ati 9600pro 256 mb hem goed en vloeiend kan laten draaien... Kijk is wat voor kaarten er aangeraden worden voor die game en welke snelheden die kaarten hebben en dan kijken of je eigenkaart daarmee te vergelijken is...
10 augustus 2006 13:57
-
leviathan
niet naar de disco gaan, ten eerste worden daar erg veel npc's geplant die de processor allemaal moet besturen en ten tweede zijn de lichteffecten ook nogal wat zwaarder als gewoon in huis.
het is vooral je processor die het niet trekt want ik heb de sims een keer open gebroken en daar zit een limiet op het aantal npc's wat rond mag lopen in verband met je processor.
10 augustus 2006 14:17