-
sparky
Ik weet dat de website nog in b?tafase is maar ik denk dat ik een bugje heb gevonden.
voornamelijk eentje in Firefox ervan.
als je op de website bv: je profiel wijzigt ofzo gebeurd er soms dat "forum" wat naar onderen schuift.
Hopelijk is dit duidelijk :S.
Bovenaan het menu heb je "forum" ,wel soms schuift dat iets naar onderen waardoor de lay-out eigenlijk niet meer zo klopt!
09 augustus 2006 16:48
-
dj_appa
er is al vaak gezegd dat de site er in FF niet goed uit ziet ;) en dat hij niet goed werkt in FF
09 augustus 2006 17:24
-
blacksorcerer
De site is niet compleet geoptimaliseerd voor FF, zeker niet in dit b?ta-stadium.
En als het te omslachtig is om iets op te lossen om het werkend te krijgen op FF of het de site zwaarder zou maken, dan wordt dit niet gedaan, omdat de meeste gebruikers IE gebruiken.
Maxthon is bijvoorbeeld een mooi alternatief voor FF als je toch veiligheid en tabs etc wil hebben, en zover bekend wordt de site hierop goed weer gegeven (mochten er zelfde fouten zijn als in FF dan mag je dat hier posten of ff PM'en, want ik heb het zelf niet uitgeprobeerd).
09 augustus 2006 17:54
-
killer
Hmm
vind ik raar :s ik gebruik alleen firefox en vind geen enkel probleem bij deze site ...
Alles wordt mooi weergegeven...
Mss is dit ook wel omdat ik de laatste update van FF al geinstalleerd heb :s maar weet niet mer waar je die kon vinden ofzow :s
09 augustus 2006 17:56
-
blacksorcerer
Kijk eens aan, een FF gebruiker waarbij het allemaal prima werkt en uitziet.
Het kan dus blijkbaar w?l... nu hopen dat jullie allemaal zo een update krijgen en het voor iedereen optimaal werkt, zou natuurlijk wel mooi zijn! ;)
09 augustus 2006 18:01
-
softlocker
Hmm,
Ik zie ook niet meteen een probleem hoor in Firefox.. Misschien even refreshen, of je cache wissen..
09 augustus 2006 18:05
-
youp
De site word ook niet altijd fout weergeven..
Nu zie ik bijv ook nergens een bug, terwijl ik dat soms wel zie..
09 augustus 2006 18:37
-
derki
Bij mij in Firefox schuift Forum niet naar beneden. En ik heb (volgensmij) ook de laatste updates.
Edit: Nu merk ik ineens dat Forum wel verplaatst!
09 augustus 2006 18:55
-
louwrens
Quote van killer op 09 Aug 2006 17:56[quote]Hmm
vind ik raar :s ik gebruik alleen firefox en vind geen enkel probleem bij deze site ...
Alles wordt mooi weergegeven...
Mss is dit ook wel omdat ik de laatste update van FF al geinstalleerd heb :s maar weet niet mer waar je die kon vinden ofzow :s
[/quote]
volgens mij gebruikt hij de extensie IE Tab [url]https://addons.mozilla.org/firefox/1419/[/url]
met die extensie kun je dan ook Windows Update doen
09 augustus 2006 22:50