Ik heb hier een oude laptop met win nt 4.0. Ik wil windows er opnieuw opzetten maar eerst moet ik 40mb aan data verplaatsen. De laptop heeft alleen cd-speler maar wel een usb poort. Daarom wouw ik de data naat een usb stick kopieren. Maar ik heb het Admin wachtwoord niet dus ik kan niets installeren ook niet de drivers voor de usb stick.
Mijn vraag is dus:
Kan ik het admin wachtwoord kraken? Zo ja, hoe?
04 augustus 2006 22:07
leviathan
je kunt proberen de hdd over te zetten naar een andere pc en zo de data veilig te stellen
of als er nog ruimte vrij is, een extra partitie maken en daar nog een keer windows op installeren zodat je via die partitie bij de data kunt komen.
04 augustus 2006 22:33
syntax terror
Ik kan geen extra partitie maken omdat ik geen software meer kan installen
04 augustus 2006 23:22
blacksorcerer
kan de laptop wel aangesloten worden op internet?
04 augustus 2006 23:33
syntax terror
nee
04 augustus 2006 23:46
easyboarder
En je kon de schijf niet in een andere PC als slave inbouwen en dan data over zetten?
05 augustus 2006 02:36
louwrens
stanaard zit er toch geen ww op Admin
05 augustus 2006 11:37
leviathan
Quote van syntax terror op 04 Aug 2006 23:22[quote]Ik kan geen extra partitie maken omdat ik geen software meer kan installen[/quote]partities moet je ook niet met software maken, dat kan ook als je vanaf de windows cd boot...
tenzij je een hdd password hebt, dan kun je maar beter de hdd wegflikkeren, maar die had je niet zo aan de startpost te lezen.
05 augustus 2006 16:55
easyboarder
Je kunt ook (als je een partition magic 8 cd kunt bemachtigen) vanaf die cd booten, en je partitie maken, zo hoef je niets te installeren. Of heb je helemaal NIETS meer over aan schijfruimte??????
05 augustus 2006 18:34
djoey
Quote van leviathan op 05 Aug 2006 16:55[quote]Quote van syntax terror op 04 Aug 2006 23:22[quote]Ik kan geen extra partitie maken omdat ik geen software meer kan installen[/quote]partities moet je ook niet met software maken, dat kan ook als je vanaf de windows cd boot...
tenzij je een hdd password hebt, dan kun je maar beter de hdd wegflikkeren, maar die had je niet zo aan de startpost te lezen.[/quote]
weggooien ?
er zijn ook proggie's om hd 100% te wissen hoor
dus ook pass eraf.. ben alleen naam zo ff kwijt
maja.. daar gaat t nu niet om..
dus on-topic maar weer...