-
stefanbeljaars
IK heb een NVidia 6800 Ultra en ik wil deze overclocken. Maar omdat ik de sideband addressing niet uit krijg kom ik niet zo ver. Iemand enige idee hoe dit moet.
p.s. Ik heb hem met rivatuner en op mijn moederbord uitgezet maar de NVidia drivers laten hem nogsteeds aanstaan.
31 juli 2006 14:32
-
blacksorcerer
neem aan dat andere (versie) Nvidia drivers dan ook niet werken, maar dan zou ik es proberen chipset drivers installen...
(bij intel INF en op AMD zit vaak ook Via, dus kun je geloof ik Via 4-in-1 gebruiken... maar dat weet ik niet zeker :p)
31 juli 2006 17:36
-
stefanbeljaars
Die heb ik al sinds ik mijn pc heb geinstalleerd. Bovendien als je die niet installeerd dan pakt hij hem juist niet. Maar dat is ook geen optie want dan krijg ik daar weer prestatie verlies van.
31 juli 2006 18:26
-
blacksorcerer
Geforce Tweak Utility anders al eens geprobeerd?
schijnt zoiets beter voor mekaar te krijgen (googletje...)
PS maar als je dat uitzet kan dat dan niet instabiliteit veroorzaken... en volgens mij bevorderd het nou ook niet bepaald de prestatie alsie uit is...?
31 juli 2006 19:09
-
stefanbeljaars
Hij presteerd en maar een beetje beter van. Maar hij word instabiel als je hem overclocked en sideband addressing aan hebt staan. Daarnaast haalt de videokaart beter oc's als je hem uit zet.
Bedankt voor de tip maar dat programma komt nog uit de tijd van de Detanator drivers. Onder de 30.00 driver set zelfs.
31 juli 2006 22:17