Ik ben bezig een cms te ontwerpen samen met mijn team, maar heeft iemand hier nog meer suggesties over wat er in moet behalve het makkelijk editten?
21 juli 2006 13:02
ryan
Rax mogen we een screenshot van het admin panel van TW? :$
21 juli 2006 14:03
blueboxe
ryan zei op: - [quote]Rax mogen we een screenshot van het admin panel van TW? :$[/quote]
wat heeft dat nou weer met dit topic te maken?
21 juli 2006 16:21
roy92
Uitgebreid Admin panel, en veel opties! :pbijv. bij een pm inbox, mogelijk om door te sturen naar email, zulke dingetjes. Vooral die kleine dingen.
21 juli 2006 16:37
ryan
blueboxe zei op: - [quote]ryan zei op: - [quote]Rax mogen we een screenshot van het admin panel van TW? :$[/quote]
wat heeft dat nou weer met dit topic te maken?[/quote]
weten we ongeveer wat we kunnen maken
21 juli 2006 21:10
ali
Wees beetje creatief!
-Forum
- Profiel users
- Goed uitlerijk site (layout)
- Poll
En zo kan ik er nog wel een paar noemen. Je hoeft niet per se een admin paneel in te bouwen! mensen denken gelijk dan: oooohw wat spannend, een admin panel, je voelt je dan machtig haha!!
21 juli 2006 23:06
blueboxe
ryan zei op: - [quote]blueboxe zei op: - [quote]ryan zei op: - [quote]Rax mogen we een screenshot van het admin panel van TW? :$[/quote]
wat heeft dat nou weer met dit topic te maken?[/quote]
weten we ongeveer wat we kunnen maken[/quote]
oooow zooo, sorry kbegreep de connectie niet helemaal:$
22 juli 2006 13:02
ryan
blueboxe zei op: - [quote]
oooow zooo, sorry kbegreep de connectie niet helemaal:$[/quote]
Geeft niet; terug naar topic?
22 juli 2006 19:39
driven
Tutorial systeem, zodat mensen tutorials kunnen toevoegen en bekijken.
23 juli 2006 17:31
leviathan
dat ligt denk meer aan het type website he, op een website van een winkel heeft het waarschijnlijk minder nut om daar tutorials te plaatsen, hooguit "hoe kom ik bij de winkel" al word dat meer als een kaart beschouwd.