Weet iemand misschien een programma-tje waarmee je 2 filmbestanden (van avi formaat) om kan zetten naar 1 dvd (vob formaat)
(Wil er trouwens ook weer geen uren op wachten, om alles te converteren)
Er moet ook nog ondertiteling bij.
Ik gebruik nu het programma Divxtodvd. Daarmee kun je (Op een hele makkelijke en snelle manier) een avi bestand omzetten naar vob formaat met ondertiteling.
Alleen met het programma kun je niet de vob bestanden samenvoegen. Want avi bestand 1 (geconventeerd in vob) wordt in het mapje cd 1 gezet, en avi bestand 2 wordt in het mapje cd2 gezet (voorbeeld)
@ Ryan: Zou je misschien kunnen uitleggen wat ik moet doen om die vob bestanden (verdeeld in 2 mappen) map Cd 1 & map Cd 2 samen te voegen.
@ Louwrens: kan daar nergens een duidelijke omschrijving vinden om het bovenstaande uit te voeren.
(Heb trouwens geen zin om uren te gaan conventeren en 101 programma-tjes te downloaden om uiteindelijk 1 dvd met NL ondertiteling over te houden)
- De film is al geconverteerd (naar vob formaat)
- En er zit al ondertiteling in de Vob bestanden
Wel bedankt voor de snelle reacties
................................................................... Edit: Het is me al gelukt ;)
16 juli 2006 22:16
gerjan
en hoe is het gelukt???
17 juli 2006 10:03
d3nnis89
Gewoon met het Programma Divxtodvd
17 juli 2006 11:58
ryan
Ik heb alleen de knop zien staan in divx meer niet :P
17 juli 2006 15:26
blacksorcerer
Makkelijkste is Nero Vision (Express) gebruiken en die doet al het werk voor je.
Je hoeft alleen de AVI bestanden toe te voegen en te kiezen welk en hoe je je menu('s) wil, en daarna gaatie zelf converteren en branden
Duurt wel 2 uurtjes ofzo dat bij elkaar, maar dat zou het ook wel duren als je alles los van elkaar doet met bijv TEMPGEnc.
17 juli 2006 18:12
d3nnis89
Kun je daarmee van 2 avi bestanden 1 dvd maken?
En is het dan ook nog mogelijk om er ondertiteling bij te voegen?!
17 juli 2006 18:58
blacksorcerer
hmmmz is natuurlijk beter om vloeiende overloop te maken en de ondertiteling erin branden.
Ondertiteling moet je er met NanDub bijv inbranden (dmv Avary Lee plug-in... zie google tutorials iig ;))
en dan doe ik als ik 2 avi's wil plakken, het eenvoudige progje AVI-Mux GUI gebruiken (de 2 avi's erin slepen en dan ff op de knop duwen, max 20 mins wachten en klaar is kees).
Zet alle settings hoog, want aantal MB maakt niet uit als het groot is omdat je toch op een dvd gaat branden, en zo lijdt je dan het minst kwaliteitsverlies.
Hij recodeert steeds, maar als je het goed doet, dan merk je er wat betreft z?chtbare kwaliteitsverlies vrijwel niets van.
Maar dat laatste ligt ook weer aan de kwaliteit en duur van je filmpje.