-
gerjan
ik heb n.a.v. het topic van Ali mijn drivers geupdate (van mijn videokaart) maar af en toe ging het beeld helemaal scheel doen en zoals in veilige modus bij scrollen helemaal schokken. nu dacht ik ik doe even systeemherstel want eerst werkte het keurig. nu heb ik systeem herstel gedaan en krijg ik na de bootscreen van windows zo'n blauw scherm waar een heel verhaal staat. maar dat gaat zo snel weer weg dat je er niks aan hebt
(de fout is iets met page ofzo) meer kan je niet lezen
kzit nu dus in veilige modus waar het wel gewoon werkt.
weet iemand hoe ik het weer normaal krijg?
kga nu wel even al mn videokaart drivers weggooien en dan opnieuw installeren
09 juli 2006 20:17
-
ali
Jah opnieuw installeren :p
Blauwe pagina heb ik ook gehad, moet je ff de uit knop indrukken van je pc!
Je moet gewoon je videokaart opnieuw installeren en dan 2x pc herstarten!!
09 juli 2006 20:49
-
gerjan
videokaart er uit rukken en dan er weer instoppen of drivers deinstalleren en dan installeren??
09 juli 2006 21:04
-
christiaan
Je kan toch wel gewoon je displaydrivers eraf gooien?
Of IETS met je videokaart
09 juli 2006 21:41
-
ali
gerjan zei op: - [quote]videokaart er uit rukken en dan er weer instoppen of drivers deinstalleren en dan installeren??
09 juli 2006 21:52
-
gerjan
ik heb gewoon mijn videokaart eruit geropt schoongemaakt ventilatortje bijgebogen(hij ratelde) en toen drivers ge?nstalleerd. toen videokaart er weer ingedaan en met dat windows driver zoeken vondt hij ze en nu werkt het weer helemaal goed (zover ik weet) gelukkig
ps ik kon drivers niet installeren in veilige modus omdat windows installer niet kon vinden
EDIT
te vroeg gejuicht net begint alles weer opnieuw
09 juli 2006 22:01
-
louwrens
wordt je CPU niet te warm of staat hij rond de 100%.
bij mij staat meetsal met NFSU2 op 100% en vergeet dat spel weleens wat dat blijft hij laden terwijl hij niks doet
09 juli 2006 22:29
-
gerjan
cpu blijft gewoon normaal tis puur de update van mn drivers. kheb nu even mn oude drivers er weer opgezet en hij lijkt weer te werken(maar dat deed ie net ook)
ik hoop dat hey goed blijft jullie horen het nog wel ;)
09 juli 2006 22:32
-
easyboarder
Ik denk dat je een beetje moeilijk aan het doen bent.. het is normaal bij ATI kaarten (ik had het bij mn Radeon 9800 Pro) om 2x te restarten na een nieuwe driver installatie, wat Ali ook al zegt. Als je maar 1x restart dan ziet alles er nog een beetje gaar uit, en verloopt al het videowerk schokkend. Ik weet niet precies waarom dit is, maar bij de volgende restart moet dit zeer zeker verdwenen zijn.
PS.
In veilige modus kun je inderdaad niets installeren omdat hier alleen de basis programma's geladen worden, zodat je de fouten in je systeem kunt ontdekken. Je kunt echter wel de driver er af gooien in veilige modus zodat je weer normaal kunt opstarten en de driver opnieuw kunt installeren (met 2x restart ;))
10 juli 2006 01:52
-
gerjan
ik doe dus precies wat jij zegt ik verwijder eerst de oude drivers (ook met regcleaner)(in veilige modus) dan restart ik start gewoon op krijg je van die windows dingen nieuwe hardware gevonden. cancel. dan start ik de installatie van de nieuwste drivers. ik doe precies wat er staat. hij vraagt om reboot ik druk yes en hij reboot. hij start op als hij helemaal pogestarrt is doe ik opnieuw opstarten. maar na de bootscreen krijg je een muis te zien met een donkergrijs/zwart scherm. dan gaat het muisje weg en heb je alleen nog een donker scherm. je kunt niks meer doen dan resetten. hoe los ik dit op??
===================================================
kheb nu de officiele drivers van ati geinstalleerd en agp fastwrite uitgezet (wat nu wel wil) maar als ik CS:S opstart dan springt hij op een zwart scherm en krijg je hem niet meer werkend. aleen reseteen kan nog
====================================================
ik krijg nu aldoor zo'n blue screen met een fout die ik maar eventjes kan zien de fout wordt veroorzaakt door ati2dvag.dll met google blijkt dit een heel bekende veel voorkomende fout te zijn. maar ik kan geen goede oplossing vinden. ja drivers updaten enz. maar ik heb de nieuwste drivers van ati en van omega geprobeert maar ze doen allebij hetzelfde:s
:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d
hij doet het weer. ik heb nog een keer systeemherstel gedaan naar een punt nog verder terug. ik weet iet hoe het kan maar nu doet hij het wel (ik kreeg al ontwenningsverschijnselen van CS:S)
10 juli 2006 11:52