-
syntax terror
hallo,
ik heb een probleem. ik kan wel internetten en gta 2 via het netwerkn tegen elkaar spelen. maar ik kan op geen enkele manier bestanden delen.
Heeft iemand een oplossing? het maakt niet uit of het een los progje is of gewoon een manier om het gedeelte in windows goed te laten werken.
Bij voorbaat bedankt,
Syntax Terror
30 juni 2006 13:16
-
roy92
(Volgens mij). Moet je de PC's in dezelfde werkgroep instellen. Dan kun je rechtermuisknop->delen en beveiligen doen.
Als je dan naar netwerklocaties gaat en dan naar zoeken naar computers in werkgroepen, zie je de andere pc.
Zo doe ik het iig met mijn laptop.
30 juni 2006 13:30
-
gerjan
je kunt ook hamachi downloaden(www.hamachi.cc)dan maak je een server en logt die ander in en dan heb je een mooi netwerk voor het gamen (bestanden delen gaat veel te langzaam)
30 juni 2006 14:54
-
keitaro
gerjan zei op: - [quote]je kunt ook hamachi downloaden(www.hamachi.cc)dan maak je een server en logt die ander in en dan heb je een mooi netwerk voor het gamen (bestanden delen gaat veel te langzaam)[/quote]
JUp, niks is beter als dat. Zo heb ik thuis mijn hele netwerk liggen, Me eige pc, me broers pc. die van me ma en me xbox Linux heeft ook Hamachi. Werkt echt veel fijner dan dat Windows gedie (vooral omdat me Windows altijd zit te ***ten dat die me Xbox Linux niet wilt laten zien :s stom windows).
30 juni 2006 15:26