dat ie weer terug staat op zijn desktop
tijdens het switchen van locatie he?
wat zijn je system specs dan, je kunt altijd nog proberen zoveel mogelijk geheugen vrij te krijgen door zoveel mogelijk achtergrondprocessen te killen, met name explorer, en dan via "nieuwe taak" oblivion opstarten. en dan natuurlijk niet vergeten om taakbeheer ook weer te sluiten.
24 juni 2006 11:37
xphome
ik heb iets gedaan met opstarten en nu sluit hij niet meer af =S Ik heb bij opstarten iets anders aangeduid zodat niet vanalles opstart als de pc opstart ?Is dit wel goed voor mijn pc ??
24 juni 2006 13:14
leviathan
voor de hardware maakt het niet zoveel uit, voor windows zelf wel. ik heb ook niet gezegd dat je flink in het opstart assortiments moest gaan hakken, maar gewoon als je computer al helemaal opgestart is gewoon wat dingetjes uitzetten bij taakbeheer (ctrl+alt+delete) tabblad processen die je bijvoorbeeld kent en gewoon uit durft te zetten, natuurlijk niet zomaar alles killen.
wat ook kan helpen is je virusscanner e.d. killen. die heb je toch niet nodig als je alleen maar gamed, later kun je hem toch gewoon weer aanzetten.
als je nou eens je systeem in je profiel zou zetten, dan zou het makkelijker zijn om je hulp te geven.
24 juni 2006 14:32
xphome
Niks helpt, ik HEB zolang gewacht op dit spel en nu crasht het na 5 minuten !!
24 juni 2006 17:06
blacksorcerer
Als je nu de specs van je pc eens publiceert hier of in je profiel en eens de nVidia test doet om te kijken hoe goed je pc is en hoe goed hij het spel aan (zou moeten) kunnen.
Vervolgens kijk je eens, nadat het spel is opgestart hoeveel geheugen en cpu gebruikt wordt en hoe warm de cpu en graka zijn.
En zeg ook of je de update hebt gedownload en toegepast die Leviathan meldde.
24 juni 2006 18:23
gerjan
met schelden bereik je in ieder geval niets.
doe dus wat blacksorcerer zei. en ga anders terug naar de winkel en zeg dat je systeemeisen goed zijn en leg het uit.
en 'NIKS HELPT' bereik je natuurlijk ook niks mee. heb je wel wat geprobeert dan??
24 juni 2006 18:43
leviathan
Het is altijd wel zo aardig om een beetje netjes te blijven, wij zijn ook maar een gratis helpdesk en hebben daarom niet altijd de juiste oplossingen.
25 juni 2006 10:26
xphome
Waar kan ik mijn systeem specs zien ? En ik kan de update van Oblivion niet installeren het geeft een foutmelding iets van een ouder bestand en dat het dezelfde naam heeft =S
En sorry voor het schelden dat was niet de bedoeling... maaar het spel was weer uitgevallen toen
Sorry daarvoor
[color=404040]admin edit: het is niet de bedoeling dat je scheldwoorden gaat posten ?n het is ook zeker niet te bedoel dat je gaat "smeken" om goeie antwoorden. we snappen ook wel dat het frustrerend is! maar dit is dus niet de bedoeling vandaar de aanpassingen die ik in je posts heb gedaan...[/color=404040]
25 juni 2006 10:43
leviathan
xphome zei op: - [quote]Waar kan ik mijn systeem specs zien ? En ik kan de update van Oblivion niet installeren het geeft een foutmelding iets van een ouder bestand en dat het dezelfde naam heeft.[/quote]Dit kan 2 oorzaken hebben: of er is iets mis gegaan met de installatie, of je gebruikt een crack. Aangezien je zei dat je het gekocht had, heb je waarschijnlijk geen crack in gebruik dus moet het wel de eerste zijn.
en je system specs zijn gewoon de dingen die in je computer zitten (hardware). Dus je videokaart, processor en geheugen, natuurlijk zit er meer in, maar dat is minder belangrijk voor de oplossing op je probleem.
25 juni 2006 11:24
blacksorcerer
Als je een originele versie hebt, installeer het spel even opnieuw, en als de update dan niet werkt (laat hier bijv ook eens de foutmelding zien) dan zul je contact op moeten nemen met de winkel waar je gekocht hebt of de maker van het spel zelf.
Natuurlijk even zoeken op google eerst om te kijken of het niet een veel voorkomend probleem is.
Systeem info kun je zien op bij bijv.: rechtklik op Deze Computer > Eigenschappen.
of: Start > Uitvoeren > cmd > systeminfo.
of: dubbelklikken op een *.nfo bestand.