Ik kwam bij toeval op deze zit en was meteen verkocht aan de geweldige layout. En graag zou ik dit ook voor mijn site willen gebruiken. Dus mijn vraag is: Hoe is dat gemaak en kan ik het ook voor mijn eigen site gebruiken?
21 juni 2006 22:08
roy92
Ik denk neit dat Rax het leuk vind als je deze lay kopieert van um:p
Maar zoek is @google hoe je lay's enzo maakt bijv. met photoshop, dan vind je superveel ideen..!
Suc6(y)
22 juni 2006 09:28
blacksorcerer
Rax is de administrator/beheerder/oprichter van deze website en het forum, en beiden heeft hij volledig zelf gemaakt.
Als het goed is heeftie daarvoor alleen een kladblok gebruikt voor de code (php/js/html) en Paintshop Pro voor het grafische werk ;)
22 juni 2006 09:44
ali
Site kopieren mag niet ! 8-|
Er zit mss wel copyright op...
Maar probeer zelf creatief te zijn en een paar keer oefenen... tadaaa!
22 juni 2006 10:42
pepio
Kijk ik snap dat de layout is gemaakt met photoshop alleen er word hier gebruik gemaakt van speciale overgangen enzo. En mijn vraag is dus hoe die zijn gemaakt. En even voor de duidelijk heid ik ben niet van plan om de website te copieren.
22 juni 2006 11:29
christiaan
Kijk is bij de paginabron: Rechtermuisknop --> bron bekijken
22 juni 2006 14:34
blacksorcerer
Misschien dat de TS toch iets duidelijker moet aangeven over welke overgangen hij het heeft, dan zou de admin erop kunnen reageren of je verwijzen naar bepaalde tutorials/sites...
22 juni 2006 15:04
leviathan
bron bekijken is evil, en volgens mij heeft Rax floating flash gebruikt voor die "overgangen" die je waarschijnlijk bedoelt.
22 juni 2006 15:33
pepio
Hey,
Bedankt voor jullie reacties allemaal. Maar ik ben er ondertussen al uit. Hij heeft gebruik gemaakt van java.
22 juni 2006 15:36
rax
Als het voor een persoonlijke site is (zoals je eigen profiel pagina ofzo) dan mag je deze layout gebruiken.
Als je de nieuws-overgangen op de voorpagina bedoeld, dat is met javascript gedaan zie code
Als je de achtergrond ofzo bedoeld van deze site, dat zijn eenvoudige gradients gemaakt met psp