Problemen met save game GTA SA
juni 2006
-
sander de vliegereIk heb een save game gedownload waardoor alles uitgespeeld zou moeten zijn, maar als ik deze in de map Gta user files....ect. zet kan de game hem wel zien, maar als ik in het spel en op deze game klik, begint ie gewoon vanaf het begin van het level. Hoe komt dit of wie heeft een save game bij hem op de pc staan die uitgespeeld is met een orginele GTA SA04 juni 2006 15:34
-
louwrensik heb liedjes in gta user files dan tracks gezet maar die speelt hij niet af bij de radio user track player04 juni 2006 17:53
-
gerjan@louwrens dat heeft niets met de savegames van Sander te maken. dan moet je even een nieuw topic maken.
@sander kheb helaas geen originele SA. meestal zit er wel een tekst bestand bij de savagame download moet je even goed lezen!!04 juni 2006 19:33 -
easyboarderhet kan een corrupt bestandje zijn ofzo, probeer eens van een andere site te downloaden.04 juni 2006 19:53
-
leviathanbedoel je met introfilmpje en een lelijke CJ?
het kan natuurlijk ook zo zijn dat de game gewoon gesaved is met een standaard cj, in het begin, zodat alles lekker toegankelijk is, heb je al wat rondgelopen en gekeken.
Of je hebt een savegame van een nieuwere versie gedowned en dan werkt deze niet op een oudere versie (probeer te patchen, http://nomorehotcoffee.com )
en voor louwrens. je moet bij de opties (automatic scan for user tracks uitzetten, en dan handmatig scannen, dan werkt het wel, tenzij je hem echt veel te vol heb staan met mp3tjes, had ik ook eerst, had ik er echt te veel ingegooit. Om je een voorstelling ervan te geven. zo'n 2-3 cd's vol aan mp3 pakt ie.04 juni 2006 21:14 -
louwrenser staan maar 20 in04 juni 2006 21:20
-
sander de vliegereJe kunt hem ook laten scannen, daarna doet ie het, ergens in de audio instellingen en dan user tracks en dan scan user tracks05 juni 2006 13:05
-
louwrensscannen voor muziek stond uit
05 juni 2006 17:19 -
leviathanscan dan
h a n d m a t i g05 juni 2006 17:25 -
louwrenshij doet het nu wel omdat dat scannen uitstond05 juni 2006 18:47