leviathan
milan van marle zei op: - [quote]ik heb werkelijk geen ideetjongejonge wat is deze post nuttig :)[/quote]bedoel je die van jou?
je kunt iig naar het 2e eiland gaan nadat de de missies van de "mafia" doorgespeeld heb, dan moet je van die gozer naar een of andere locatie, maar dan krijg je een berichtje op dat primitieve apparaat waar ik even de naam van kwijt ben van zo'n vrouw van de mafia-maffia dat je daar niet heen moet want het is een val, en dan moet je naar een steiger onder de brug gaan waar zo'n vrouwtje van de yakuza je helpt ontsnappen (toen ik die boot zag man, echt woooooooooow er zit een boot in gta3!! (dat was voor die tijd echt vet, want het was de 1e keer)(en ja, dat van de dodo geloofde ik in eerste instantie niet eens)) en dan zit je op het 2e eiland en dan kun je met boot heen en terug reizen, en dan na een tijdje is de brug hersteld, en wanneer het 3e deel precies toegankelijk word weet ik niet precies meer, maar natuurlijk ook wel na een zekere missie. (ik heb zo mijn trucjes. je gaat naar het zuiden (?) van het 2e eiland met de boot en je ramt hem daar het land op, dan beuk je hem met een auto (wel voorzichtig anders ontploft ie) naar de andere kant van het land toe en schuif hem daar weer voorzichtig het water in en je kunt naar het 3e eiland ;) ). met vice lukt het me ook, dan ga je naar de noordelijke brug, daar varen boten onderdoor, daar spring je (met een beetje oefenen) op een boot en je kunt hem kapen om ermee naar downtown te varen.
moest je eens weten hoeveel fouten, bugs en leuke (of zieke) trucjes ik bij die complete gta serie gevonden heb, en bij SA nog wel het ergste.
27 mei 2006 14:50