De tijd vliegt ... en als je naar een trainingskalender kijkt, kan deze zeker nog sneller voorbij vliegen. Ik hield mijn kilometers vrij laag in april. Ik heb vaak gelopen, maar niets verder dan de halve marathon aan het begin van de maand. Ik besloot om mijn lichaam een ??beetje te laten rusten en te genieten van wat rusttijd. Nou, dat was leuk ... tijd om weer op te bouwen.
Afgelopen vrijdag trad ik toe tot de November Project (SF) -stam voor sommige heuvelherhalingen in de ochtend. Omdat ze elkaar ontmoetten in Golden Gate Park en omdat ik openbaar vervoer naar de stad neem, was de enige
www.paragraphen-lounge.de logische keuze om daar naartoe te rennen. Dus ik voegde 3,5 mijl toe voor mijn training, rende wat heuvels, en moest toen natuurlijk terug naar mijn werk rennen ... dat was nog eens 4 mijl. Er gaat niets boven het starten van een vrijdag met 10 mijl en een heuvel herhaalt een waterval, toch?
Toen ik vijf jaar geleden begon te rennen was het moeilijk en was het zeker niet iets dat ik leuk zou noemen. Maar ik bleef het doen omdat er een beeld in mijn achterhoofd was dat ik op blote voeten over een strand aan het glimlachen was. Dat was wat
Adidas Zx 750 Herren ik wilde. Ergens langs de lijn, terwijl ik trainde voor mijn eerste marathon, was rennen niet langer iets dat werd doorstaan ??en begon het iets te worden dat ik leuk vond. Ik hield van het gevoel van de grond onder mijn voeten en de wind in mijn haar. Ik hield ervan mijn lichaam te bewegen en te kijken hoe ver het kon gaan.
Ik werd evangelisch over rennen, waarschijnlijk een beetje een lopende boring. Ik was het oefenequivalent van de ex-roker die het meest vocaal wordt over waarom al hun vrienden onmiddellijk moeten stoppen met roken. Ik had het licht gezien en ik wilde dat iedereen zich bij me zou voegen.
Ik ben de afgelopen jaren niet meer zo hard op mijn trommel bonzen. Ik weet dat mensen moeten beslissen om zelf te gaan sporten. Maar onderweg hebben een paar vrienden de wens geuit om dit ding dat we rennen noemen te proberen.
Asics Gel Lyte 3 Mujer En ik ben er geweest om hen te helpen en aan te moedigen.
Ik ging hardlopen met een vriend die meer dan 10 jaar niet had gelopen. We gingen naar Finsbury Park, waar zijn doel was om een ??ronde van 1,5 mijl te voltooien - we liepen er twee. Ik heb vier vrienden geholpen bij de finish van hun eerste marathon. Belangrijker dan de glorie van de finishlijn is het feit dat ze zijn blijven rennen. Ze zijn hardlopers geworden en hebben ervan leren houden.
Vorig jaar heb ik getraind als UK Athletics Leader in Running Fitness, wat betekent dat ik verzekerd en gekwalificeerd ben om groepen hardlopers te leiden. Ik doe dit de laatste maanden een beetje in mijn hardloopclub en ben een 'mentor' geweest voor andere clubleden die hun eerste marathon hebben gespeeld.
Maar nu begin ik mijn eigen hardloopgroep. Het is een beginnende hardloopgroep
Nike Air Max Thea Womens die mensen van 0 tot 5k neemt. Mensen die net zijn zoals ik vijf jaar geleden was - die van het idee houden om te rennen, maar het allemaal een beetje moeilijk vinden. Ik wil ze laten zien dat hardlopen leuk kan zijn en iets dat ze kunnen doen.