-
matthijs1989
heej allemaal.. ik kreeg laatst een BSOD met een foutmelding in allemaal code enzo.. die code heb ik opgeschreven en opgezocht wat het betekende, het bleek dus dat ditdoor de bios van mn videokaart kwam. ik heb toen met een ander progje gekeken wat die "van mn pc vond" en die gaf ook aan dat de video bios ernstig verouderd is, er stnd ook een datum bij. die video bios is dus bijna 3 jaar oud.. nu wil k hem dus flashen of updaten hoe je het mah wilt noemen.. mah ik kan geen nieuwere video bios versie vinden.. iemand een idee waar ik die kan vinden?
bvd
Matthijs..
k hoop dat k snel een reactie krijg.. oja m videokaart is een Nvidea GeForce4 MX 440 with AGP8X
10 mei 2006 16:49
-
blueboxe
10 mei 2006 17:27
-
styloco
hier staat hoe je het moet flashen, niet welke bios er is....
maar goed ik moet ook een bios update doen, al een lange tijd, maar geen zin :p
10 mei 2006 20:29
-
easyboarder
Hij bedoeld niet zijn BIOS AKA mobo, maar zijn videokaart. hij wil volgens mij weten hoe hij die sneller kan krijgen. Overclocken, flashen.
ik den k dat
DIT een beetje in de buurt komt van wat je bedoeld :o
11 mei 2006 01:11
-
blueboxe
misschien moet ie zelf dan nog maar een keer zeggen wat ie nou egt bedoelt als niemand het begrijpt....
11 mei 2006 08:45
-
djoey
hij wil een nieuwe bios in zijn VIDEOKAART..
staat er toch duidelijk ?
11 mei 2006 08:55
-
styloco
ja dat bedoelde ik ook :p geen zin :p:p, de normale bios is relatief simpel te flashen, maar de video kaart is mij een raadsel. het gaat trouwens om mijn 2e pc waar een nvidia geforde 4 mx 4000 zit, geen idee hoe je die bios kan flashen en of er uberhaupt een nieuwere bios is want bij everest geeft ie aan dat de bios meer dan 2jr oud is en raad dus aan om hem te updaten, maar goed...
11 mei 2006 10:45
-
blueboxe
al op de site gekeken van de maker?
al op google gezocht?
11 mei 2006 14:28
-
easyboarder
De site van de fabrikant vind je dat soort dingen niet, omdat hun liever hebbend at je een nieuwe kaart koopt als je huidige niet snel genoeg is (d?h). hiervoor moet je op speciale fora kijken en/of speciale sites waar meer mensen dit wilden doen. Zoals de site die ik hier boven ergens gaf.
11 mei 2006 14:41