De andere dinsdagavond zag ik mijn groep hardlopers opwarmen toen ik me realiseerde. Die 20 vrouwen die jogden
Adidas Zx 750 Damen en zich een weg baanden over het netbalveld waren er vanwege mij. Ze kwamen op een dinsdagavond, niet voor het eerst, en legden hun training in mijn handen. En het was een overweldigend moment.
Ik heb er sindsdien veel over nagedacht. Ik heb er vorige week ook aan gedacht toen de nieuwste groep beginners hun eerste parkrun be?indigde. Het is geweldig om elke week een groep niet-lopers te zien groeien in vertrouwen en beginnen te genieten van uitstappen.
Ik weet dat het moeilijk is om te beginnen met rennen, en het feit dat (de meeste van hen) elke week op een zaterdagochtend terugkomen, moedigt me aan om te blijven opdagen in mijn eigen training.
Ik ben graag coach en helpt dit allemaal te gebeuren. Ondanks de koude nachten die onze kant opkomen, of de regen waarin ik zal opvallen, en ondanks de admin die achter de schermen plaatsvindt, vind ik het geweldig.
Deze zomer heb ik getraind als tutor voor coachingstrajecten
Nike Air Max 90 Dames voor atletiek in Engeland en ik ben opgewonden om andere hardlopers te helpen hun liefde voor de sport op een nieuwe manier te gebruiken. Andere mensen helpen om te leren genieten van hardlopen en hen te zien verbeteren in hun training is echt een lonende zaak.
Moet je een supersnelle hardloper zijn om te coachen? Absoluut niet. Supersnel zijn betekent niet dat je beter of slechter gaat zijn in het geven van aanmoediging, observeren wat mensen doen, naar hen luisteren, een sessie uitleggen en in het algemeen een ondersteunende, inclusieve omgeving cre?ren.
Ik heb veel races gerend, hard getraind en behaalde tijden waar ik echt trots op ben. Maar niets ervan is te vergelijken met het
www.dieliseusen.de gevoel dat ik als coach krijg als ik lopers hun eerste 5k zie rennen en dingen doen waarvan ze nooit dachten dat ze het konden doen. Dus als je een paar vrije uren in je week hebt, raad ik het echt aan.
Het beste deel van het inhuren van een coach is dat ze het giswerk uit alles halen. Niet meer: ??"Moet ik dit doen omdat ik denk dat
Nike Roshe Run Femme ik dat niet kan?", "Ik wil dat niet doen", of "Waarom doe ik dit?", Omdat je iemand hebt om naartoe te gaan voor antwoorden. Ze kunnen je uitleggen wat je moet doen als je je training moet aanpassen wanneer het leven gebeurt. Ze doen de mentale gymnastiek om uw aangepaste trainingsplan voor u samen te stellen, dus uw enige taak is klaar te staan ??voor werk.
Persoonlijke records. De meest
www.hurtadoquesada.es voorkomende reden waarom hardlopers een hardloopcoach meenemen, is om een ??persoonlijk record te halen. Als je een PR wilt lopen of een afstand wilt afleggen
Nike Air Max Command Femme en sterk wilt eindigen, is het inhuren van een hardloopcoach een geweldige manier om dat doel te realiseren. Simpel als dat.
Er zijn zoveel redenen om een ??hardloopcoach in te huren, maar het is een investering die niet iedereen kan doen. Er zijn zoveel bronnen als je geen coach kunt huren! Als je op zoek bent naar alle extra voordelen van een hardloopcoach, maar niet klaar bent om een ??maandelijks bedrag te betalen, bekijk dan mijn trainingsdagboeken. Ik heb ze zo ontworpen dat iedereen met een mooi, onmogelijk loopdoel de voordelen van een hardloopcoach kan krijgen zonder er een aan te nemen. Mijn hele mentale filosofie
www.alchemycornwall.co.uk achter training en hoe een oerdegelijk mentaal spel te ontwikkelen zit in hen en hoewel ze niet goedkoop zijn, zullen ze de bank niet breken.