Velen van ons brengen het overgrote deel van de dag zittend door, met de heupen in een gebogen positie. Het is daarom geen verrassing dat wanneer we gaan rennen, een beweging op basis van een heupextensie, onze heupen geen bal willen spelen! Dit artikel over hoe de werkdag onze
Adidas Nmd Dames hardloopvorm kan be?nvloeden, legt uit waarom heupbeweging de sleutel is tot een goede houding en effici?nte techniek.
Hoewel ik veel tijd besteed aan
Nike Air Max 90 Herren het praten over het belang van de spieren rond de heupen en het bekken bij het ontwikkelen van een effectieve en effici?nte looptechniek, is het belangrijk om de vele spieren rond de voet en enkel niet te verwaarlozen. Deze kuitverhoging met één been is niet alleen geweldig voor het ontwikkelen van kracht door het bereik rond de voet en enkel, maar biedt ook een geweldige
Nike Air Zoom Pegasus 36 Donna dynamische rek naar het kuitcomplex, terwijl je je hiel langzaam van de trap laat vallen.
Hoewel ik al op mijn Training-tabblad had gepost over mijn ervaring als een "minimalistische" lange tijd, had ik een paar verzoeken om er een apart blogbericht over te maken. Degenen die mijn verhaal kennen, weten dat het een grote
Adidas Superstar Donna reden is waarom ik 19 minuten ben gebleven. 5K, 50 mpw "hobby jogger"…. om een ??2:38 marathonloper te worden en de afgelopen 4-5 jaar 120-140 + mpw in te zetten. Ik zie vaak mensen vragen: "Trainen elites in flats of op blote voeten?" Absoluut, en ik hoor meer en meer van mijn elite rennende vrienden aangetrokken door lichtere schoenen en ook wat op blote voeten rennen. Ik betwijfel of we binnenkort elites op blote voeten zullen zien racen, gezien hun schoenensponsoring. Ik geloof dat mensen dragen wat voor hen
Nike Air Vapormax Womens werkt, en meer mensen van alle leeftijden en vaardigheden vinden dat ze graag in minder schoenen trainen.
Ik ben sinds december 2003 een 'minimalist', lang voordat Born to Run, Nike Frees, Vibram Five Fingers, de massamedia-explosie en marketingpush door schoenenbedrijven. In minimalistische zin heb ik het over uitsluitend
Nike Air Max 97 Dames training in wegdek / XC-wegdek of op blote voeten. Minimalisme is natuurlijk niet echt een bevlieging, al zolang mensen op aarde zijn (versus de 35-40 jaar voor moderne tennisschoenen). Er is zelfs nogal wat peer-reviewed onderzoek gedaan naar beslagen ten opzichte van hardlopen op blote voeten (ter ondersteuning van op blote voeten lopen en de gezondheidsvoordelen) - geschoeid betekent "schoenen dragen". Zelfs 10+ jaar terug, kozen de schoenenbedrijven ervoor om het onderzoek te negeren, vast te houden aan hun pseudo-wetenschap (~ dit is die schoen voor dit of dat voettype), en zichzelf niet tegenspreken (zie: Een doorn in Nikes kant).
Toen ik de beslissing nam om "minimaal te gaan", dacht ik dat ik niets te verliezen had, aangezien ik de bodem van de loop al had gezien met zoveel verwondingen (waaronder 7 stressfracturen, 3 in mijn
Nike Air Pegasus 89 Donna linkervoet). Ik was het zat om te horen dat ik deze of die schoen of orthesen nodig had voor mijn vermeende platte, zwakke voeten - niets deed iets om me te helpen gezond te blijven! Ik had nooit meer dan 3-4 maanden continu getraind en had het bijna opgegeven om een ??competitieve hardloper te zijn (omdat ik niet dacht dat mijn lichaam het aankan). Ik wilde gewoon continu kunnen blijven rennen en pijnvrij zijn.