-
mauricedejong
Hej,
Ik heb dus The godfather game.
Maar ik heb dus een probleem.
In het begin heb je zo de trainingsmissions en dan op eeng gegeven moment moet je binnen de tijd naar je safehouse.
Dan stap ik in de auto en rij er naar toe binnen de tijd.
en dan wil ik uitstappen, druk ik op spatie ... dat gaat die gast steeds niet uit de auto.. als gevolg dat ik steeds weer opnieuw
Weet iemand hier een oplossing voor?
21 maart 2006 21:19
-
styloco
wow heb je nu die game al :d:d relaxt
ey kijk ff op gamefaqs.com zoek voor walktroughs dat zijn bestanden waar in alles in die game staat uit gelegd, dus hoe je die game moet spelen van begin tot eind succes!
21 maart 2006 22:15
-
leviathan
maar ik neem aan dat er nog geen update is voor het spel, het is net uit. en ik ga er dit keer echt van uit dat dit g??n bug is aangezien dit de duurste game ooit is en EA er echt heeeeeeel veel werk in gestopt heeft. deze game is zo ontzettend belangrijk voor EA dat ze waarschijnlijk zo'n klein foutje echt niet over het hoofd hebben gezien. het is in het begin van het spel. dus je komt er al vrij snel langst met testen...
maar je zou altijd kunnen kijken, of er een update is, hoe onwaarschijnlijk dan ook...
22 maart 2006 17:01
-
blacksorcerer
Ik heb het spel ook en bij die missie verliep alles goed.
Misschien moet je een save-point verder teruggaan om een groter stuk opnieuw te spelen en dan zou alles gewoon goed moeten verlopen, bij mij althans wel.
Cool spel btw
23 maart 2006 13:29