ehm, heb je hem kant en klaar uit de winkel? wel even nagaan of het compleet met software installatie was of zonder. anders gewoon even al je drivers updaten. via de officiele sites. en daarna even naar http://update.microsoft.com gaan en daar ook ff alles downen wat je nodig hebt.
22 maart 2006 17:07
matthijs3146
ik weet niet of je het progamma cloneCD gebruikt maar dat kan ook wel eens problemen maken met spellen vooral de nieuwere, ik heb het gehad van farcry (UBISOFT)
dit heb ik verholpen door eerst het spel te installeren en daarna weer opniew clone CD
22 maart 2006 17:36
djoey
heb je geen spyware of adware ofzo op je pc ?
omdat die andere ook in 1 keer niet meer doen..
22 maart 2006 17:44
deadlock
fifa die doet het nu opeens weer....,, vat er geen hol meer van, maar gta doet het nog steeds niet,, unhandling acces of zoiets
22 maart 2006 17:57
gerjan
je moet gewoon een (nieuwe) !goede! pc kopen!!:)
22 maart 2006 20:36
ali
deadlock zei op: - [quote]fifa die doet het nu opeens weer....,, vat er geen hol meer van, maar gta doet het nog steeds niet,, unhandling acces of zoiets[/quote]
Kan je mss een screenshot laten zien?
22 maart 2006 20:37
easyboarder
Stond er al standaart een besturingssysteem+software op die PC? misschienligt het aan 1 van de achtergrond progjes ofzo.. verder zou ik het ECHT niet weten van deze afstand...
23 maart 2006 01:33
deadlock
uh,,, ik heb 2 virusscanners erop staan,, misschien dat dat iets is....
23 maart 2006 07:28
blueboxe
het zou dus kunnen dat die virusscanners elkaar tegenwerken of dat 1 ervan een bestand ervan blockt, probeer eens alles uit te zetten
24 maart 2006 14:41
jeroentjeh
hmm kan ook zijn dat je geheugen fucked is of verkeerd getimed is.