Ik wil een nieuw moederbord, Maar wat is er nu beter Asus of MSI ?
21 maart 2006 09:46
robocop
heb gehoord dat msi beter is
21 maart 2006 09:48
blacksorcerer
Daar gaan we weer eens...
...prima dat dit topic er is maar de repliers worden nu wel weer geacht nuttige en beargumenteerde posts te leveren, want dat wil de TS graag dunkt mij zo.
En heeft de TS zelf al een tests/reviews bekeken van beide merken op internet...?
Denk toch eerder dat je een bepaalde serie of type van de merken van elkaar zult moeten vergelijken of kijken naar vergelijkbare typen maar dan hun prijs/kwaliteit verhouding.
21 maart 2006 12:07
gerjan
[offtopic] waarom heeft die TS-er geen sterren?[/offtopic]
ik zou niet weten welke beter zijn. het hangt er vanaf welke type je kiest!! (denk ik)
21 maart 2006 14:33
blueboxe
nou, zoveel verschil kan er tog niet tussen zitten? ik bedoel kijk hoeveel poorten je nodig heb en neem er gewoon een
21 maart 2006 14:56
christiaan
Zelf heb ik Asus, niks op aan te merken. Ik vindt wel dat de MSI borden duur zijn. Niet alleen de mobo's maar ook de videokaarten zijn veel duurder dan andere merken. Dat is 1 ding, de prijs.
Iemand uit mij klas heeft dezelfde configuratie als ik behalve dus een bordje van MSI, en bij hem loopt het allemaal wat minder soepel dan bij ik. Dus dat kan ook iets zijn...
21 maart 2006 15:19
blueboxe
als je ongeveer weet wat je wilt dan zoek je er een paar op op internet en dan ga je vergelijken
21 maart 2006 15:23
stefanbeljaars
Over het algemeen is MSI van de prestatie na DFI dan. Met hun auto OC en soepele instelling werken ze wel het prettigste. Aan prestaties staan ze ook altijd na DFI maar om nu te zeggen ik moet perse MSI omdat deze mij een score 2 hoger geeft bij 3Dmarks2005.
21 maart 2006 16:45
louwrens
ik heb een Asrock die werkt ook goed en die is ook nog goed voor het milieu staat op Asrock.com