ja maar toevallig doet hij het goed bij een vriend van me dus dat vind ik het vage ervan
19 maart 2006 13:30
blueboxe
misschien moet je een andere, msschien wel oudere driver downloaden en kijken of hij het dan wel doet
19 maart 2006 13:30
korner
dat heeft niet geholpen nog steeds flipt alleen dat spel en bij een vriend van mij doet hij het goed
19 maart 2006 13:31
leviathan
herinstalleer het spel. er is iets mis met de installatie zelf. dan zijn de filmpjes beschadigd en krijg je dus van die lijnen.
19 maart 2006 13:57
korner
ja maar die lijnen waren van filmpjes op internet zelf en die zijn onderhand verdwene
19 maart 2006 14:10
easyboarder
sommige stukken in stubs zijn best zwaar, en sommige beschrijvingen bij games kloppen niet (er staat vaak een TE lage kaart als minimum) dit had ik ooit bij GTA 3. Daarnaast geld natuurlijk, hoe meer werkgeheugen hoe beter de prestaties van de videokaart (tot op zekere hoogte).
Ben jij een echte gamer? of speel je maar heel soms een spel? Want veel games van tegenwoordig hebben een heel stuk meer nodig. Die lijnen van filmpjes duiden op een videoprobleem..gek dat ze ineens weg zijn. Mochten ze terug komen, wil je dan voor een screenshot zorgen?
20 maart 2006 01:58
leviathan
Ik heb tot iets meer als een jaar geleden alles nog gespeeld op een GeForce 2. met welke kaart heb jij GTA3 gespeeld dan?
en niet bij alle spellen zijn die lijnen foute boel. eerste 2 command & conquer delen zijn expres zo gemaakt