GRA asus radeon 9550 TD 256MB
En spellen zoals GTA: San andreas draaien perfect
Nu heb ik een nieuwe spel: Stubbs the zombie without a pulse en als ik die opstart zijn zelfs de reclames in het begin al sloom terwijl ik kwa specs boven het aanbevolen zit bij dat spel. ook filmpjes op internet krijg ik alleen maar strepen te zien.
19 maart 2006 12:25
blueboxe
heb je alles al op high gezet enzo? en heb je ook al de nieuwste driver ervoor gedownload?
19 maart 2006 12:31
korner
heb de drivers van de cd..en toen catalyst drivers van de ati website en hoe bedoel je alles high
19 maart 2006 12:34
blueboxe
dat je in het menu van het spel alle grafische effecten op high heb, of misschien wel op te hoog dat ie daarom zo sloom gaat.
19 maart 2006 12:37
korner
heb alles op low staan, zelfs dan fliptie maar dan nog hij moet die reclame's dan wel vloeiend laten draaien maar zelfs die flippen helemaal. en het spel vraagt niet denderend veel van je computer
19 maart 2006 12:38
blueboxe
dus het ligt ook niet aan andere hardware in je pc he? misschien ligt het aan het besturingssysteem?? verder zijn me ideen op:.(
19 maart 2006 13:04
korner
19 maart 2006 13:14
styloco
kijk als je zeker weet dat je grafische kaart het aankan (hoewel ik het betwijfel maar da's een ander verhaal) dan ligt het dus niet aan je kaart he...
dan ligt het b.v.
te weinig werk geheugen (ram)
te weinig harde schijf vrije ruimte
btw heb je je resolutie al op de laagste gezet?
en bij catalist moet je instellen bij 3d dat die dingen toepassings gebonden zijn anders start ie iedere game op met 2x antianalising of hoe het ook mag heten en 2x antrostrophic filtering of iets dergelijks :s
19 maart 2006 13:21
korner
heb 512 hij raad 256 aan heb nog 11 gig over op mn datashijf hij zegt bij readme van het spel : ondersteunde videokaarten asus radeon 9500 en ik heb 9550
19 maart 2006 13:25
styloco
ok als allles prima is aan je systeem dan ligt het dus aan het spelzo simpel is het
19 maart 2006 13:27
korner
ja maar toevallig doet hij het goed bij een vriend van me dus dat vind ik het vage ervan
19 maart 2006 13:30
blueboxe
misschien moet je een andere, msschien wel oudere driver downloaden en kijken of hij het dan wel doet
19 maart 2006 13:30
korner
dat heeft niet geholpen nog steeds flipt alleen dat spel en bij een vriend van mij doet hij het goed
19 maart 2006 13:31
leviathan
herinstalleer het spel. er is iets mis met de installatie zelf. dan zijn de filmpjes beschadigd en krijg je dus van die lijnen.
19 maart 2006 13:57
korner
ja maar die lijnen waren van filmpjes op internet zelf en die zijn onderhand verdwene
19 maart 2006 14:10
easyboarder
sommige stukken in stubs zijn best zwaar, en sommige beschrijvingen bij games kloppen niet (er staat vaak een TE lage kaart als minimum) dit had ik ooit bij GTA 3. Daarnaast geld natuurlijk, hoe meer werkgeheugen hoe beter de prestaties van de videokaart (tot op zekere hoogte).
Ben jij een echte gamer? of speel je maar heel soms een spel? Want veel games van tegenwoordig hebben een heel stuk meer nodig. Die lijnen van filmpjes duiden op een videoprobleem..gek dat ze ineens weg zijn. Mochten ze terug komen, wil je dan voor een screenshot zorgen?
20 maart 2006 01:58
leviathan
Ik heb tot iets meer als een jaar geleden alles nog gespeeld op een GeForce 2. met welke kaart heb jij GTA3 gespeeld dan?
en niet bij alle spellen zijn die lijnen foute boel. eerste 2 command & conquer delen zijn expres zo gemaakt