Jah... laat ons weten of je het hebt gevonden! want ook meerdere mensen kunnen er dan gebruik van maken.
ps... volgens mij popelt Blacksorcerer om een slotje te zetten :p
19 maart 2006 11:20
syntax terror
Ik heb wel de goeie drivers :d:d:d
Maar het probleem met de de tv-out is nog steeds nie opgelost.:.(:.(:.(
19 maart 2006 11:55
ali
Hoezow? ontvangt hij geen zenders als hij zijn pc aansluit op de kabel? Dat ligt dan omdat hij geen programma heeft die dat ondersteunt. Bijv. Powercinema ondersteunt dat wel
19 maart 2006 15:12
easyboarder
anders kun je in de Nvidia drivers ook nog een optie aanzetten genaamd: "Force TV Detection" of iets dat zo klinkt :pzoek daar eens naar. succes
20 maart 2006 02:11
styloco
[quote]Hoezow? ontvangt hij geen zenders als hij zijn pc aansluit op de kabel? Dat ligt dan omdat hij geen programma heeft die dat ondersteunt. Bijv. Powercinema ondersteunt dat wel[/quote]
nee hij heeft het over een grafische kaart , geen tv kaart...
ik denk dat je deze drivers nodig hebt:
[url]http://www.nvidia.com/object/LO_20010606_3499.html[/url]
trouwens driverguide.com heeft wel goede drivers maar het gebruik van die site valt vies tegen
lol ik wilde ali quoten en toen ik de tekst had ingevoerd hat ie geen [ quote ] gedaan maar [ img ] :s kging ook een keer zoeken naar een topic waarvan ik me nog kan herinneren dat dennis die had gemaakt maar toen ik naar zijn gestarte topics ging zoeke ging ie niet zoeke, maar kwam ie op de zoekpagina en moest ik zelf zoeken... paar linkjes kloppen nie volgens mij (kheb die normale internet explorer met alle updates)