Ik heb sinds kort 2 beeldschermen op mn radeon 9800 Pro zitte, en had ff de vraag of het mogelijk is dat je pc slechter presteerd tijdens b.v. games als je op scherm 1 aan het gamen bent en op schderm 2 je downloads bij houdt...
15 maart 2006 20:22
gerjan
als je dat op 1 systeem doet wel!!:)
15 maart 2006 20:23
easyboarder
ja op 1 systeem.. mn videokaart heeft 2 monitor ingangen..
15 maart 2006 20:32
keitaro
nope, de videokaart kan het makkelijk aan anders hadden ze er geen poort voor 2e monitor gemaakt. Je kan rustig gamen en op je andere scherm downs bij houden, fo servers, of weet ik veel wat, zolang je maar 1 game tregelijk draait. IK zou eerder kijken of de downs je internet niet te veel slurpt voor de game, tenzij het single is natuurlijk.
oftewel, het kan met gemak.
15 maart 2006 20:39
easyboarder
thnx voor de infoja ik geloof ook wel dat de kaart het aan kan hoor ;) ma zou het kunne dat de rest van mn systeem het wa minder trekt? CPU bijvoorbeeld?
Aangezien het CPU gebruik op 100% zit bij games...
15 maart 2006 20:43
keitaro
CPU heeft eigenlijk niks tot weinig te maken met je videokaart, want die heeft zijn eigen processor, dus is het alleen maar beter voor je pc. net als een geluidskaart, heeft zijn eigen cpu, dus scheelt weer werk voor de cpu van je pc. en ik neem aan dat je en videokaart heb anders kan je er niet 2 monitoren op aansluiten. Met een interne standaard videokaart die op je mobo zit kan het niet, maarja, die heeft ook geen dubbele poorten van je videokaart.
16 maart 2006 15:01
easyboarder
CPU heeft ook niks met de videokaart te maken dat weet ik ;) maar ik weet wel dat games naast de GPU ook de CPU van de pc nodig hebben :P kan het niet dat games vertraagd worden als ik op dat 2de scherm iets anders heb draaien? (downloads) Dat de CPU naast de game die ik speel, nog wa extra moet werke om die downloads weer te geve?
16 maart 2006 20:21
maartenlambrecht
Ik heb een nvidia 6600 GT agp en ik wil ook graag op de tv sagetv zien terwijl ik op de pc werk. Ik hoor hier zopas dat dit dus mogelijk zou moeten zijn. Weet iemand hoe?
27 maart 2006 20:00
matthijs3146
uhm, ik heb die kaart ook even gehad, volgens mij als je een tweede monitor aansluit en je pc opnieuw opstrart krijg je van nvidea een mogelijkheid om te selecteren hoe je ze gebruiken wilt,
anders moet je gewoon even kijken wat er gebeurt als je twee monitoren aan sluit
27 maart 2006 23:58
maartenlambrecht
Ik kan inderdaad dualview, maar dan zie je op het ene scherm waar je mee bezig bent op het andere.
Kun je dat ook allemaal veranderen door bijvoorbeeld een snelkoppeling op het bureaublad te plaatsen? Dit zou anders heel handig zijn