Ik heb alle effecten op high staan, en resolutie op een gemiddeld iets (800x600 gok ik) en alles draait goed op mijn systeem(check profiel voor mn systeem)
17 maart 2006 03:10
keitaro
ik heb hem op 1024x768 staan, en graphics op high, alleen lvl detail en auto spiegeling op medium. en draait perfect. Bekijk mijn Xfire profiel voor Foto's die ik daar geupload heb (profiel: ionkeitaro)
17 maart 2006 08:06
leviathan
hmm als ik jou was zou ik shadows lager zetten en LOD hoger, dat ziet er beter uit ;) die schaduwen merk je toch niet op. en die weerspiegelingen zijn totaal niet nodig. maar het is wel grappig. als je onder bomen doorrijd. wow zeg... :|
17 maart 2006 15:50
styloco
ik vind die weerspiegelingen en alle andere details van de auto juist belangrijk, voorheen waren die opties er niet eens en konden we daar allene maar van dromen maar nu ziet het er nog realistischer uit dan voorheen!
17 maart 2006 20:13
leviathan
het is natuurlijk wel geweldig. maar ik vind het niet het belangrijkste van het grafische geweld. Ik geef mijn graphics prioriteit (niet dat ik met mijn huidige pc hoef te kiezen ofzow) aan resolutie en AA. daarna textures en weerspiegeling en shadows en andere effecten laatst.