Oi, ik heb Need For Speed Most Wanted... maar als ik begin te spelen, na een paar minuten loopt het spel vast en moet ik pc weer opnieuw opstarten. Zelfs ctrl+alt+delete/F4/ Escape werkt niet.
op www.srtest.com had ik de "test" gedaan, en alles was op hoogste niveau.
Hoe komt het dat NFSMW zo raar doet?
oke... topic stond in verkeerde categorie..
15 maart 2006 15:08
etienne
nu niet meer;)
topic staat nu in games...
over het spel:
is het in een of ander level of maakt het niet uit wat je in de paar minuten dat het spel werkt aan het doen bent?
15 maart 2006 15:24
leviathan
srtest.com alles op zijn hoogst? yea right... hee ali, wat is je systeem? want die foto's in je profiel maken het onleesbaar...maar NFSMW draaid ontiegelijk zwaar dus ik raad je aan om gewoon ff je instellingen wat naar beneden te krikken. want dit soort symptonen kun je krijgen met te hoge settings...
en oh ja, update je game ook ff. dan worden weer wat graphical glitches gefixed.
15 maart 2006 16:07
ali
Hierow de SR Test:
en mijn systeem:
Waar download ik updates?
15 maart 2006 16:19
leviathan
die test klopt gewoon niet... dus ga daar maar niet van uit... graphics card? want meestal is die degene die gaat flippen als de instelingen te hoog staan...
en voor de update.. tja op de site van EA kun je het nauwelijks vinden met die perfecte *cough cough* klantvriendelijkheid. dus gooi het maar in een zoekmachine.
15 maart 2006 16:23
ali
Oke... en hoe zet ik de instellingen van NFSMW laag?
zal proberen bij de opties...
15 maart 2006 16:25
leviathan
ehrm... bij de opties misschien?
15 maart 2006 16:26
deadlock
ik kan hem niet eens opstartuh: help!!! enige wat ik krijg is een zwart beeld en een pijltje...
15 maart 2006 16:49
ali
leviathan zei op: - [quote]ehrm... bij de opties misschien?[/quote]
Ik heb bij de beeld instellingen resolutie verlaagd...
bij dat andere geval( balkje) heb ik het tot het midden gebracht... nou maar paar keer spelen en kijken of het werkt... anders post ik weer :P
@Deadlock: Volgens mij is het spel bezig met laden...
15 maart 2006 17:34
leviathan
videokaart updaten? had ik ook met mijn ouwe pc een keer...
en als je op [2] drukt krijg je geadvanceerde opties te zien.