Oi, ik heb Need For Speed Most Wanted... maar als ik begin te spelen, na een paar minuten loopt het spel vast en moet ik pc weer opnieuw opstarten. Zelfs ctrl+alt+delete/F4/ Escape werkt niet.
op www.srtest.com had ik de "test" gedaan, en alles was op hoogste niveau.
Hoe komt het dat NFSMW zo raar doet?
oke... topic stond in verkeerde categorie..
15 maart 2006 15:08
etienne
nu niet meer;)
topic staat nu in games...
over het spel:
is het in een of ander level of maakt het niet uit wat je in de paar minuten dat het spel werkt aan het doen bent?
15 maart 2006 15:24
leviathan
srtest.com alles op zijn hoogst? yea right... hee ali, wat is je systeem? want die foto's in je profiel maken het onleesbaar...maar NFSMW draaid ontiegelijk zwaar dus ik raad je aan om gewoon ff je instellingen wat naar beneden te krikken. want dit soort symptonen kun je krijgen met te hoge settings...
en oh ja, update je game ook ff. dan worden weer wat graphical glitches gefixed.
15 maart 2006 16:07
ali
Hierow de SR Test:
en mijn systeem:
Waar download ik updates?
15 maart 2006 16:19
leviathan
die test klopt gewoon niet... dus ga daar maar niet van uit... graphics card? want meestal is die degene die gaat flippen als de instelingen te hoog staan...
en voor de update.. tja op de site van EA kun je het nauwelijks vinden met die perfecte *cough cough* klantvriendelijkheid. dus gooi het maar in een zoekmachine.
15 maart 2006 16:23
ali
Oke... en hoe zet ik de instellingen van NFSMW laag?
zal proberen bij de opties...
15 maart 2006 16:25
leviathan
ehrm... bij de opties misschien?
15 maart 2006 16:26
deadlock
ik kan hem niet eens opstartuh: help!!! enige wat ik krijg is een zwart beeld en een pijltje...
15 maart 2006 16:49
ali
leviathan zei op: - [quote]ehrm... bij de opties misschien?[/quote]
Ik heb bij de beeld instellingen resolutie verlaagd...
bij dat andere geval( balkje) heb ik het tot het midden gebracht... nou maar paar keer spelen en kijken of het werkt... anders post ik weer :P
@Deadlock: Volgens mij is het spel bezig met laden...
15 maart 2006 17:34
leviathan
videokaart updaten? had ik ook met mijn ouwe pc een keer...
en als je op [2] drukt krijg je geadvanceerde opties te zien.
15 maart 2006 17:37
deadlock
@ ali: denk je ook dat dat nog zo is als hij al een kwartier aan het laden is ???:p:s
15 maart 2006 18:24
ali
@Leviathan: Ik weet niet welke update ik van ati moet hebben ( mijn kaart= Ati Radeon 9800 XXL) Ik heb bij beeld resoluties en details lager gezet... gaat minder vaak crashen.
@Deadlock: Mmhh... heb je wel een originele en legale? kan ik beter zeggen
15 maart 2006 18:41
deadlock
ligt eraan wat jij orgineel noem :p
ben wel van plan om m te kopen, wanneer hij 29 euro is
15 maart 2006 18:44
leviathan
dan heb je het spel vast al 80x uitgespeeld en is het online helemaal uitgestorven...
15 maart 2006 18:57
styloco
lol wat ik heb gedaan is alles op low zetten behalve de auto zelf dus de auto zelf ziet er onwijss mooi uit, reflextie en dat soort shit maar de omgeving ziet er nog al levenloos uit, maar ook op high ziet de omgeving er nog steeds levenloos uit maar dan "mooi-levenloos" en aangezien ik tog aan het rijden ben en niet op de omgeving let doe ik het liever op "lelijk-levenloos" :p
15 maart 2006 21:54
leviathan
ja ik wou het net zeggen ja, zelfs op mooi is de omgeving levenloos... wat een dooie boel zeg om het maar mooi te formuleren.
15 maart 2006 22:02
ali
styloco zei op: - [quote]lol wat ik heb gedaan is alles op low zetten behalve de auto zelf dus de auto zelf ziet er ..............[/quote]
Waar heb je alles bij low gezet? bij beeld instellingen? Of bij wat anders?
16 maart 2006 07:57
leviathan
ga naar je beeldinstellingen en druk op [2] en schuif alles naar links...
16 maart 2006 10:03
ali
Oke dat is gedaan ;) hij loopt soms nog eens vast maar tja.. ik moet er mee leven.
Maaree.. hoe komt het dat mijn olie vet snel opraakt?
altijd als ik rond de 60 of 70 procent bij een race ben, komt een voicemail binnen met dat ik bij de start een oliespoor heb achtergelaten.
Wat is hier aan te doen?
Jah maar wat moet ik nou doen? gewoon mijn eigen auto kiezen en naar die huisjes gaan om te racen?
16 maart 2006 14:09
leviathan
Lol. hoe vaak heb je die race gereden. haha dat hoort zo, die gast heeft je auto gesaboteerd (let goed op zijn vriendje in het filmpje) zodat hij jouw auto wint.
dan moet je niet steeds restart race doen haha lol. gewoon doorgaan, het is pas een prologue. het "echte" verhaal begint pas als je je eigen auto uit mag kiezen, zoals ook bij de 2 underground delen.
16 maart 2006 15:09
easyboarder
Ik heb alle effecten op high staan, en resolutie op een gemiddeld iets (800x600 gok ik) en alles draait goed op mijn systeem(check profiel voor mn systeem)
17 maart 2006 03:10
keitaro
ik heb hem op 1024x768 staan, en graphics op high, alleen lvl detail en auto spiegeling op medium. en draait perfect. Bekijk mijn Xfire profiel voor Foto's die ik daar geupload heb (profiel: ionkeitaro)
17 maart 2006 08:06
leviathan
hmm als ik jou was zou ik shadows lager zetten en LOD hoger, dat ziet er beter uit ;) die schaduwen merk je toch niet op. en die weerspiegelingen zijn totaal niet nodig. maar het is wel grappig. als je onder bomen doorrijd. wow zeg... :|
17 maart 2006 15:50
styloco
ik vind die weerspiegelingen en alle andere details van de auto juist belangrijk, voorheen waren die opties er niet eens en konden we daar allene maar van dromen maar nu ziet het er nog realistischer uit dan voorheen!
17 maart 2006 20:13
leviathan
het is natuurlijk wel geweldig. maar ik vind het niet het belangrijkste van het grafische geweld. Ik geef mijn graphics prioriteit (niet dat ik met mijn huidige pc hoef te kiezen ofzow) aan resolutie en AA. daarna textures en weerspiegeling en shadows en andere effecten laatst.