-
tobiasvs
halloo luitjes,:)
ik vroeg me af of je met 2 aparte videokaarten en op elke kaart 1 monitor ook een uitgestrekt bureaublad over beide monitoren kan maken (zoals bij ??n videokaart met 2 monitoren). het beeld moet dus NIET gekloond worden. enig idee of dit mogelijk is en hoe je dit moet instellen?
groet tobias
05 maart 2006 19:43
-
syntax terror
je kan geen 2 videokaarten in een systeem zetten tenzij je 2 de zelfde gforce kaarten hebt met SLI ondersteuning, maar dan word van een kaart de uitgangen uitgeschakeld
05 maart 2006 19:46
-
pcfreaky
dit kan idd niet ..zoals hierboven al wordt uitgelegd
wat ik wel heb is 2 monitoren op 1 graka maar dat komt omdat mijn graka 2 uitgangen heeft namelijk 2xdvi en daar gebruik ik dan zo'n adapter voor om dat om te zetten in normaal (is dat niet vga)
dus ik gebruik idd 1 graka & 2 monitoren maar geen klonen
05 maart 2006 19:48
-
styloco
je kan ook met de dvi en de normale (oude) en nog eens de tv out uitgang doen zo kan ik met mijn ati x200m op tv en op een
crt monitor en op de normale al aan wezige tft monitor beeld zien (laptop)
05 maart 2006 19:52
-
tobiasvs
maar als dat niet lukt, is het dan wel mogelijk om de twee videokaartem in een systeem te doen, zodat je het beeld op 2 monitoren krijgt?
07 maart 2006 15:39
-
leviathan
in een SLI-opstelling word je 2e kaart uitgeschakeld... dat staat hierboven al zie je?
als je er een nieuwe kaart in steekt, neem er dan meteen een met 2 uitgangen.
07 maart 2006 16:03
-
djoey
volgens mij wil hij geen SLI
maar gewoon een AGP en een PCI slot gebruiken..
maar.. dit gaat niet werkenOF heeeeeel moeilijk
k heb t 1 keer voor elkaar gekregen.
1x een 4mb agp kaart en 1x een 2mb PCI kaart.
op een oude p2 233mhzbios geflashed.
en na 4 dagen gekloot heeft t 1 dag gewerkt ofzo.. 2 dezelfde beelden.. op 16bits kleuren :p omdat drivers van vga niet geinstald konder worden. :p maja..
toen ging pc weer naar t zolder en uit elkaar
07 maart 2006 19:11
-
tobiasvs
nouja, ik ga t gewoon proberen. zaterdag is hij waarschijnlijk binnen dus dan zet ik het er zo snel mogelijk op
07 maart 2006 22:35