haha ja, ver in elk geval.. 8 jaar denk ik weer niet, want in die tijd is er allang iets uitgevonden dat weer 10x beter is.. ookal gellof je dat niet, het is zo :p vroeger stond ik te kijken dat er pc's ewaren met een HDD van 10 GB :o nu is 300 GB normaal voor een gamer :p (voor veel die ik ken dan)
05 maart 2006 00:24
keitaro
200 a 300 gigh is idd standaard geworden, waar is de tijd gebleven met een standaard 40 gigh of zelfs 80 gigh er in...
05 maart 2006 00:42
easyboarder
mijn eerste windows pc (Win 95 whaha) had 1,96 GB erin zitten. toen ik een 20 GB kreeg d8 ik dat ik ALLES wat ik wilde kon installere zonder het ding vol te krijge. tegenwoordig download ik al meer dan 20 GB per 2 weken..
05 maart 2006 00:44
styloco
ja en internet zal ook steeds sneller worden, khad vroeger 5 kbps en kreeg opeens 32, ik blijnu heb ik 100 en dalijk 200!!
05 maart 2006 01:01
easyboarder
mijn huidige nternetr verbinding zit op 5 Mbits/sec tege de 600 KBytes.sec
Ik zat vroeger gewoon een hele dag te downloaden op 14 MB :p (trail virusscanner van Mc afee)
05 maart 2006 01:53
leviathan
ff weer back on the topic, ik vind dus juist niet dat je hier heel wat jaartjes mee vooruit kan, want je hebt alleen snelheid voor deze prijs. en over een tijd komen er weer nieuwe technologie?n uit en daar zit je dan, met 4 videokaarten... je kunt beter dat geld besparen om er gewoon 1 of 2 te kopen...
05 maart 2006 08:42
derki
Wah ik wil die nieuwe pc erbij! Dan gebruik ik m'n huidige voor werkstukken enz. en die nieuwe voor games! Lijkt me echt relaxt!
Het is echt vervelend als je net klaar bent met sparen, en die pc hebt gekocht, er ineens iets nieuws op de markt komt wat 5x zo beter is en 5x zo goedkoper :P De techniek vliegt echt.
05 maart 2006 10:23
leviathan
goedkoper zal het zeker niet worden... maar waarom je huiswerk dan ook niet maken op je betere pc?
05 maart 2006 13:32
easyboarder
leviathan zei op: 05/03/2006 - 08:42[quote]ff weer back on the topic, ik vind dus juist niet dat je hier heel wat jaartjes mee vooruit kan, want je hebt alleen snelheid voor deze prijs. en over een tijd komen er weer nieuwe technologie?n uit en daar zit je dan, met 4 videokaarten... je kunt beter dat geld besparen om er gewoon 1 of 2 te kopen...[/quote]
Stel je hebt 4 oude (in die tijd super goede) videokaarten, en je zou voor dezelfde prijs dcezelfde prestaties hebben met 1 of 2. Dan hoef je geen nieuwe te kopen omdat je die 4 nog hebt van die tij terug. Dus hoef je geen geld uit te geven aan 1 of 2 nieuwe kaarten ;) dus in die zin kun je er wel een tijd mee vooruit.
Nieuwere games zullen meer pipelines nodig gaan hebben, en de snelheid van dat gecombineerde geheugen zorgt voor langdurige goede prestaties. Het is DGGR3, snelstre wat er is. En mijn gewone DDR kaart gaat zels nog mee, ookal is die al een paar jaar oud.