ik heb het originele spel C&C the first decade, (met DVDs geen CDs) maar als ik iets wil op starten staat disc not found
dit is alleen niet met het spel renegade,
wat kan ik hier aan doen in het boekje stond kijke naar firmware voor mijn dvd speler maar die zijn er niet
26 februari 2006 18:03
leviathan
dat had ik eerst ook, geen firmware. op de offici?le site stonden alleen maar dode links. ik heb toen dagen lang gezocht, overal en nergens. totdat ik eindelijk ergens de drivers vond. Ik heb zo'n DVD probleem ook gehad. nadat ik mijn pc geformatteerd had pakte hij sommige DVD spellen niet meer. Ik ben er zelfs mee terug naar de computer zaak geweest maar die wisten ook geen oplossing... nadat ik mijn DVD brander geflashed heb deed ie het weer wel.
Welke DVD drive heb je?
26 februari 2006 18:41
matthijs3146
een lite-on dvdrw ldw 851s das de brander de lezer is ook van lite-on maar weet niet welk type
hoe flash je een brander?
26 februari 2006 19:15
leviathan
flashen is gewoon updaten... dus je download een executable, en je voert deze uit.
ik heb nu weer het zelfde probleem met NFS most wanted,
ik heb geen updat kunnen vinden die werkt, na het vinden van dit spel heb ik het ook geprobeert met de sims 2 waar bij ik ook de melding krijg dat er geen DVD is gevonden
12 maart 2006 16:20
leviathan
het ligt dus echt aan je dvd speler, en ik kon in het begin ook geen update vinden, en toen ben ik bliven zoeken en uiteindelijk er een gevonden...
12 maart 2006 20:19
keitaro
Raar zeg, ik heb nu al de nodige keren een pc geformat etc etc, maar nog nooit firmware problemen gehad met dvdspelers ofzo, bij mij werkte The First Decade meteen.
12 maart 2006 22:08
matthijs3146
ik had eerst ook geen problemen met sims 2, en krijg nu ook problemen met GTA SA dus ik ga morgen eerst op mijn gemakkie mijn PC formateren en daarna moet ik even kijken wat ik doe als het niet helpt koop ik wel gewoon een nieuwe speler die zijn tog niet meer zo duur ik ben te lui om te zoeken naar firmware
12 maart 2006 23:34
leviathan
ik heb 2 dvd players, ik had bij allebei het probleem.
nadat ik van 1 van de 2 de firmware geupdate had waren bij beiden de problemen over.
13 maart 2006 16:16
matthijs3146
owja weetje misschien nog op welke site je die firmware gevonden had?