-
tobiasvs
hallow allemaal,
ik heb op mn pc maar 1x een vga-uitgang en geen andere meer, alleen ik wil wel met 2 schermen gaan werken (2x vga-aansluiting). een vriend van me zei dat je dan een speciaal kastje ertussen kon doen, die van 1x vga-aansluiting een 2x vga-aansluiting maakt. ik weet ook dat het bestaat, maar heb er helemaal geen ervaring mee. iemand enig idee of dit werkt, hoeveel het kost en waar het te koop is?
ps. voor de systeemeisen (mocht dat nodig zijn. ik denk t niet, maarja...), ik heb:
450 Mhz P3,
32 Mb Nvidia TNT Pro,
128 Mb werkgeheugen
15 CRT
en ik krijg dus een 19CRT (of misschien een 20-21 CRT) erbij
als je er verder nog iets van moet weten dan post maar
26 februari 2006 14:10
-
roy92
Een vriend van mij, heeft hier goede ervaringen mee. En ze zijn vrijwel in iedere (goede) PC-shop te koop. Kosten weet ik niet. Maar als je een 15'' en 19'' bij elkaar doet, word de verhouding wel een beetje raar.
26 februari 2006 14:46
-
tobiasvs
jah klopt maar de 15'' is heel vaag (dus ga ik die gebruiken voor games en films) en de 19'' is dan voor msn, internet enzo (met letters).
Alleen gaat mn videokaart het niet moeilijk krijgen dan, aangezien hij daar niet voor gemaakt is?
Trouwens als je die vriend een deze dagen spreekt, kan je hem dan het merk van zijn apparaatje en de prijs vragen?
26 februari 2006 14:50
-
roy92
Ik zal het eens proberen te vragen aan hem, als ik 'm spreek.
Over je videokaart: Hij zou het aankunnen, maar ik denk als je op allebei de schermen echt vollop actief bent, dat ie dan traag word, ofdat hij er gewoon mee uitscheid, en dan moet je je pc weer opnieuw opstarten.
Ik zou wel sowieso je werkgeheugen iets ophogen, tot 512 ofzo.
26 februari 2006 14:59
-
tobiasvs
dankjewel
nog andere mensen ervaring hiermee?
26 februari 2006 15:14