-
henniemix
Hallo allemaal,
Ik heb het volgende probleem: Tijdens het spelen van mijn geliefde spel warcraft loopt op een gegeven moment het beeld vast en start de computer opeens opnieuw op.
Ik heb onlangs een nieuwe videokaart gekocht (Peak Nvidia Geforce 6500 256 mb PCI-Express). De nieuwste drivers heb ik gedownload, maar nog gebeurt het regelmatig. Kan het aan mijn drivers liggen of heb ik te maken met een verkeerd ingestelde bios.
24 februari 2006 19:22
-
leviathan
het kan een probleem met de videokaart voeding zijn of de drivers, welke drivers heb je geinstalleerd? de officiele nvidia drivers of de drivers van peak? want die van nvidia werken beter. dat is ook met asus videokaarten, de asus drivers zijn zelfs slecht voor je pc...
24 februari 2006 20:08
-
keitaro
asus is zowiezo niet fijn voor je pc, mijn mening.
bios zal er weinig mee te maken hebben, een videokaart installeren kom ik niet voor in de bios hoor, ik niet iig.
Instal is de nieuwste drivers, unstil oude eerst is ff, kijken of het dan werkt, of mail is naar de fabrikant...
24 februari 2006 20:11
-
easyboarder
ik had ook ooit dat mijn pc opnieuw starte tijdens het gamen, maar dat was vooral tijdens het laden (het ingebruik nemen van werkgeheugen) toen had ik ander werkgeheugen nodig.
Misschien werken sommige componenten in je pc niet goed samen
25 februari 2006 12:27
-
henniemix
Bedankt voor alle tips en adviezen. Ik zal contact opnemen met de leverancier.
25 februari 2006 18:35