Heej ik heb net need for speed underground geinstalleerd, maar hij doet het niet. Hij laadt wel maar dan zie je geen autos ik kan welfifa 06 spelen
21 februari 2006 15:29
d3nnis89
Wat meer details graag!!
Wat bedoel je met, dan zie je geen auto's?
(Gaat het om NFS underground 1?)
21 februari 2006 15:35
knarfiej101
het gaat om 1
Als ik race doet alle muziek het en op een andere pc draait hij wel goed maar bij mij de race dan geeft die geen auto's weer
21 februari 2006 15:37
pcfreaky
lol... heb je soms een kopie?? .heb je soms een of andere mod geinstalleerd (wie weet) ..en anders probeer eens her installatie maar dan wil je natuurlijk je bestanden/save games neit kwijt raken dus moet je maar ff googlen waar die van nfsu staan
21 februari 2006 15:42
goof
als je nfsu herinstalleerd ben je je save games normaal niet kwijt, zou ook eens herinstallere as ik jou was
21 februari 2006 15:45
christiaan
Vriend van em had dat ook.. zn videokaart-drivers waren niet helemaal goed
21 februari 2006 15:45
knarfiej101
kheb hem al 3 keer herinstalleerd
21 februari 2006 15:46
pcfreaky
ja probeer dat eens ..ff google -->download drivers nvidia/ati en dan je serie numer
bij ATI moet je waarschijnlijk ook gewoon op de ATI site zijn.
en jouw pc heeft waarschijnlijk wat problemen met het verwerken van shaders en/of models. probeer eens te spelen en ergens tegenaan te rijden. iets wat omver kan zoals een lantarenpaal en als je er doorheen rijd dan laad ie je models niet goedanders is het een shader/texturefout die ook door een nieuwe driver opgelost kan worden.
en nsfu moet je ook updaten, er is een update voor te krijgen. 1.04 dacht ik.
21 februari 2006 16:47
jeroentjeh
tja ik heb het met mn amd soms met nfsu2 kep standaard videokaartdrivertje der nu op zitten komt wel een omega driver op.