-
rvdh88
Weet misschien ook iemand of er voor het maken van een server via de officiele site ook voor betaald moet worden en zo ja hoeveel en hoe?
19 februari 2006 22:22
-
leviathan
bij het installeren kun je kiezen om ook de server manager te installeren, daarmee kun je je eigen server draaien. deze zal geen honorserver zijn. honorservers kun je huren.
19 februari 2006 22:24
-
keitaro
aaservers.com, aahonor.com. Of even zoeken op americasarmy.com zelf, daar staan site's op waar je kan huren... btw, AA server heeft minimaal 1024 mb ram nodig om te draaien zonder lag. Heb er ervaring mee met een maat van me.
19 februari 2006 22:50
-
rvdh88
Dus hier uit kan ik opmaken dat als je een server maakt met het programma wat AA erbij doet is het gratis maar wil je een grotere server dan moet je er voor betalen ok bedankt voor de hulp.
20 februari 2006 13:29
-
leviathan
nee, niet voor een grotere server. maar voor een server waar je honor kunt verdienen. vanaf je eigen pc kun je ook al een server draaien met het maximale aantal players.
20 februari 2006 16:29
-
keitaro
Zolang je goeie upload en ram heb kan je VOLLE servers draaien (26 man limiet als ik het goed heb). Maar wil je een server waar je honor punten (lvl ups etc) wilt verdienen, moet je dokken, of zeer goed de server kunnen modden zodat hij honor is.
20 februari 2006 18:17