-
gardianangel
voor degene die van
onlinegaming houden in de form van solders of fortune hier een linkje naar de site van het spel en tevens voor een ieder die er eerst wat meer
info over wil
registreren is gratis is echter wel nodig voor het maken van een online acount het is
xp compatible
warrock
[img]http://www.warrock.net/images/headMain.gif[/img]
[img]http://www.warrock.net/imagesUpdate/mainUpdate/updateMain5.jpg[/img]
06 februari 2006 11:05
-
djoey
euh..
k heb de trailer gezien
enben m aan t downloaden..
maar kun je mij beetje meer info geven over de game ?
kun je in voertuigen ? (aan filmpje te zien wel)
loopt het een beetje goed ? dus niet 9 van 10 keer vette lag.
en wor dr een beetje fair gespeeld ?
dus weinig cheaters enzo..
maja..
lijkt me een vette game !
[EDIT]
HET IS EEN GRANDIOOS VETTE GAME !!
[/EDIT]
06 februari 2006 14:28
-
keitaro
Ik zal het is doornemen!
06 februari 2006 17:43
-
thomasb
ik ben ook aan het downloaden:d
06 februari 2006 18:05
-
easyboarder
Hij ziet er erg goed uit! ist een erg zwaar spel??
06 februari 2006 18:41
-
gerjan
het is geen zwaar spel
eigenlijk een verniuwde versie van wolfenstein enemy territory dit spel is wel erg leuk!!!!:d:d
06 februari 2006 20:26
-
easyboarder
is inderdaad vet jaziet er alleen wel uit alsof het zwaar is.. als je naar dat water kijkt :o
06 februari 2006 23:08
-
gardianangel
is nie zo zwaar hoor draait lekker soepel en natuurlijk is alles aan video en zo gewoon vanuit het spel aan te passen lag ben ik nog nie tegengekomen maar ze hebben meerdere servers die gezamelijk een tig rooms onderhouden
06 februari 2006 23:52
-
keitaro
Het spel ziet er redelijk uit, maar qua gameplay vind ik het niks.
Dan speel ik liever America's Army, ongeveer net zoiets als warrock, maar dan meer op Special Force gericht, veeel sneak werk dus ook.
07 februari 2006 09:56
-
styloco
ik vind het wel een mooie game, ik ga het vaker spelen
07 februari 2006 10:03
-
easyboarder
Ik vind het vet enzo dat je op motors kunt rijde :p da maakt het net ff wa grappiger vind ik!
07 februari 2006 12:55
-
leviathan
keitaro zei op: 07/02/2006 - 09:56[quote]Dan speel ik liever America's Army, ongeveer net zoiets als warrock, maar dan meer op Special Force gericht, veeel sneak werk dus ook.[/quote]ja vooral SF E & E, poeh dat is echt een hel van een missie... maar het resultaat is echt vet.
07 februari 2006 13:18
-
keitaro
in game play ook, je geluid is 1 van de balangrijkste dingen, veel mensen letten er niet op (denkt aan GJ) die lopen als een kudde olifanten rond, terwijl ik er heel zachtjes langs kruip en zo ongehoord en meestal ongemerkt verder kan komen.
07 februari 2006 14:15
-
leviathan
vooral bij pipeline op die metalen vloeren klinkt het goed, ik loop daar altijd rustig door. maar dit is AA en het topic was Warrock, ik heb het nog niet uitgetest maar ik vind AA gewoon leuk dus daar blijf ik voorlopig ff bij. zeker nu 2.6 bijna uit komt.
07 februari 2006 16:03
-
gerjan
is AA ook gratis (legaal) te krijgen?
anders moet ik datook maar es proberen
maar warrock is echt wel een leuk spel als je even van je favo game zat bent
07 februari 2006 16:06
-
keitaro
http://www.americasarmy.com
En gratis ja, beste gratis game ooit, echt alsof je NFSMW zou kopen is AA ook, maar dan gratis, gemaakt door het amerikaans leger.
@ Levi, 1 of 2 nieuwe levels he in 2.6!! en 2.7 willen ze lvl maken met voertuigen (waarmee je kan rijden dan).
07 februari 2006 16:11
-
leviathan
dat waren ze voor 2.5 ook al van plan en is dat gecancelled.
over AA, het is de officiele simulator van het amerikaanse leger en het is een beetje omgebouwd tot game, je speelt het spel dus ook echt met mensen uit het amerikaanse leger (die hebben een logo voor hun naam, bijvoorbeeld marines etc.)
07 februari 2006 16:20
-
gerjan
leviathan zei op: 07/02/2006 - 16:20[quote]dat waren ze voor 2.5 ook al van plan en is dat gecancelled.
over AA, het is de officiele simulator van het amerikaanse leger en het is een beetje omgebouwd tot game, je speelt het spel dus ook echt met mensen uit het amerikaanse leger (die hebben een logo voor hun naam, bijvoorbeeld marines etc.)[/quote]
das cker wel leuk???:d:d:d
07 februari 2006 16:31
-
leviathan
subjectief: Ik vind het een toffe game
objectief: het spel staat 4e in mijn xfire most played lijst
07 februari 2006 16:46
-
keitaro
Bij mij op 2, en in de Xfire list van alle mensen ter wereld staat het 11e aan het eind van elke dag, net niet in top 10...
07 februari 2006 16:48
-
gerjan
en waar staat hij onder
o nee we moeten wel een beetje ontopic blijven...
maar heeft iemand ook iemand al slechte ervaring met warrock????
07 februari 2006 16:48
-
gerjan
ow jammer wel onder cs:s :d:d
maar voor een gratis game wel goed!!!!:p
07 februari 2006 17:04
-
leviathan
voor world of warcraft en guild wars even hoog in de lijst kwamen staan stond AA continu op 9~10
07 februari 2006 18:54
-
d3nnis89
Waarom zijn die games gratis dan?
Het kost toch ongelovelijk veel tijd & geld om zoiets te maken
En ze verdienen er ook nog eens niets mee!
07 februari 2006 23:32
-
easyboarder
goeie vraag..
lijkt me ook vaag.. ze verdienen nix aan je internet verbinding.. dus waar danw el aan??
08 februari 2006 06:46
-
keitaro
Het spel AA zover ik weet is om soort reclame en training te geven aan de soldaten van Amerika of diegene die zich daar bij hebben aangesloten, zoals Levi al zei, soldaten krijgen apart account en status (air force/army/SF of zo staat er dan voor hun account) het is een soort training simulatie, die vrij gegeven is voor publiek, zodat mss meerdere mensen het leger in gaan.
Ik wil de luchtmacht in, dus ik vind het een super game
08 februari 2006 10:13
-
thomasb
ik wil de landmacht in, ik vind het dus ook een SUPER leuk spel.
08 februari 2006 11:05
-
keitaro
Wat wil je precies gaan doen bij de landmacht? Gewoon soldaat rang 3/2/1 of hoger in beroep.
Ik wil nadat ik mijn Systeem beheerder/netwerk beheerder MBO niv. 4 heb afgerond Officier Luchtverkeersleider worden.
08 februari 2006 11:15
-
leviathan
AA is idd echt gewoon pure reclame voor het leger. en het mooie is. je hebt de hele basistraining al gehad eer je bij het leger gaat. (je moet echt een flinke trainingsprocedure doorlopen voor je online mag, leuk uitgewerkt. online zijn dus zeg maar je missies. en je kunt ook doorgaan voor SF, medic of airbourne.(ik ben vrijwel altijd medic, je moet het wel kunnen, sommigen bakken er niets van, terwijl anderen weer vertikken om hun kont te keren als je om een medic roept))
08 februari 2006 15:25
-
gerjan
ik heb het spel zelf nog niet gespeeld maar ik denk niet dat dit een goede manier van training is.
je gaat namelijk meer risico nemen want zo ga je toch weer opnieuw... helaas werkt dat in het echt niet zo.:(
08 februari 2006 15:40
-
leviathan
je gaat voorzichtig te werk, het is one shot kill en verder spawn je maar 1x per ronde. en het is ook niet bedoeld als field training maar als basis van hoe werkt een gun etc. en wat zijn de beste tactieken.
AA is totaal geen rushgame en veel mensen hebben de pik op de campers, maar het is nou eenmaal een goede tactiek. (ik ben wel een beetje een doorloper, ik kan niet lang stilzitten en op de vijand wachten...)
08 februari 2006 15:42
-
gerjan
is hij eigenlijk w?l online????????
08 februari 2006 17:49
-
leviathan
het is een online only shooter, alleen de training is verplicht offline.
08 februari 2006 18:13
-
gerjan
moet je eerst de training doen voordat je online kunt??
08 februari 2006 19:00
-
leviathan
jep. al valt de training wel te omzeilen, maar dan is er geen reet meer aan, want bijna iedereen heeft echt hard zijn best gedaan op die trainingen en dan komt er zo'n sjaak langst die er geen reet van bakt...
08 februari 2006 19:07
-
gerjan
ok? dan zal ik eerst de training doen:d hahaah
08 februari 2006 19:56