NFSU 1 is ook surround op cube/ps2/xbox, en NFSMW op ps2 is ook surround. K heb MW zowel op pc als ps2 :p en getest.
03 februari 2006 15:57
christiaan
Ach, alleen als je dus een extreem spel draait, ( icm een mid-range cpu), alles max..dan houdt de onboard wat fps in. Maar dat is echt te verwaarlozen..en vertraging met sounds?? dat weet ik niet hoor.. IK draai counterstrike source op max met onboard audio en ik heb geen lag...
03 februari 2006 16:11
bartseidel
Nou het zou best wel eens kunnen kloppen,
Ik had eerst battlefield 2 via onboard geluidskaart,en alle instellingen op medium (alleen resolutie wel op 786x1024 )
en hij stotterde vaak,
heb sinds kort een gewone geluidskaart (van creative, wel niet de de Soundblaster X-FI)
en kan nu alles op hoog spelen,zonder stotteren
ik heb hem goedkoper gezien, op sallandautomatisering.nl is ie 103, wat ik opzich nog vrij duur vind...
03 februari 2006 18:29
keitaro
www.cdromland.nl, winkel te breda, genomineerd voor beste pc winkel te noord brabant 2005. Goedkoop, direct nieuwste van nieuwste in huis en zeeer goede service.
03 februari 2006 19:55
etienne
[quote]www.cdromland.nl, winkel te breda, genomineerd voor beste pc winkel te noord brabant 2005. Goedkoop, direct nieuwste van nieuwste in huis en zeeer goede service.[/quote]
let erop dat het niet op spam gaat lijken he;)
03 februari 2006 21:12
pim1502
easyboarder zei op: 03/02/2006 - 15:06[quote]Dat is alleen bij de nieuwe geluidskaart van Creative, de Soundblaster X-FI. Deze heeft een apparte geluidsprecessor (net zo krachtig als een Pentium 4 3Ghz). Hierdoor lopen games gemiddeld 40% sneller ;)[/quote]
das wel handig, ik heb toevallig pas nog die geluidskaart aangeschaft en ik moet zegge, cod 2 kan ik nu met muziek erbij aan ook gewoon soepel draaie en eerst stotterde die nog :S
03 februari 2006 21:53
d3nnis89
Als je muziek het niet doet, moet je gewoon die versnelling op Basic zetten.
Start->uitvoeren->Dxdiag
03 februari 2006 21:57
pim1502
ja die deed het wel, maar normaal als ik muziek aanzette en dan cod opstarte dan stotterde het beeld.. maar het werkte wel gewoon, alleen nou is da dus nie meer.. ik hoor vloeiend muziek en ook een soepel beeld heb ik