Ik heb net de drivers erop gezet, en tot nu toe werkt ie nog perfect. Zodrekt even games en dan zullen we het zien. De drivers die bij de video-kaart zaten bleken ook al beetje verouderd te zijn..:$
Maar even @Gerjan, wat zijn Omega drivers??:p..:$
03 februari 2006 17:25
leviathan
http://omegadrivers.net
het zijn drivers die meer performance uit je vga kaart halen, maar wel iets minder stabiel zijn en een paar updates achterliggen omdat een hobbyist de updates finetuned en tegen de tijd dat hij dat gedaan heeft zijn er al weer nieuwere updates.
03 februari 2006 18:32
roy92
Het updaten van de video-kaart drivers heeft niks geholpen. Als ik GTA wil gaan spelen, komt ie weer net zo hard met de fout aanzetten.
Ik ga nu de Omegadrivers maar eens proberen. Ik hoop dat die wel werken, want ik ben ten einde raad.
Even een reactie op Easyboarder:
Ik heb nu versie 1.40 maar bij 1.50 zit geen speciale vernieuwing, dus ik doe de bios nog niet updaten.
03 februari 2006 20:27
pim1502
ik had dat probleem ook en toen heb ik de nieuwste catalyst ofzoiets van de ATI site gedownload en sindsdien heb ik al maanden lang Cod gespeeld zonder nog enige problemen ermee gehad te hebben.
03 februari 2006 22:08
gerjan
als je de omega drivers installeert moet je agp fastwrite uitzetten. bij mij ging het daardoor vooral goed werken
03 februari 2006 22:40
roy92
OK?, nu ben ik echt compleet radeloos, ik heb de Omega Drivers erop gezet, maar als ik nu GTA SA ga spelen komt ie weer met de fout aanzetten!! Ik snap er echt helemaal niks meer van..:'(
04 februari 2006 10:52
pim1502
maar had je de nieuwste catalyst-drivers van de ati site al geprobeert? want dankzij die drivers heb ik nooit meer problemen gehad.
En als je die al gehad hebt moet je eens oudere drivers van je videokaart zoeken op internet. Want nieuwere drivers wil niet altijd zegge dat het beter is. Bij sommige mense werke oudere drivers wel goed en nieuwe niet
04 februari 2006 12:07
styloco
gewoon windows opnieuw installeren :p
04 februari 2006 12:18
roy92
Pim, ik heb eerst de drivers gehad, die bij me videokaart zaten. Daargaf ie de fout bij, dus heb ik upge-grade naar een nieuwere versie. En Styloco, windows staat er net nieuw op;)
04 februari 2006 12:36
keitaro
Ik sprak er net weer over met Roy, kan het aan de OS liggen, dat de kaart flipt met Media Center, want hij zei dat hij die meldingen niet kreeg met XP die hij daarvoor had.