Mijn pa is op zakenreis en ik wou als welkom-thuis verrassing zijn pc een hele upgrade geven, nou heb ik dus een AGP 8x kaart voor hem, en nou kom ik er net achter dat dat krot een AGP 4x slot heeft...
en nou weet ik het niet echt zeker, want in zowel de boekjes van de kaart en van de mobo staat er niets over in.
Maar als ik hem aan zou sluiten, zou ie dan compleet niets doen of gewoon langzamer werken?
19 januari 2006 13:43
pim1502
weetje zeker dat jou kaart alleen AGP8x ondersteunt ofnie? meestal kan je op internet wel zien staan dat het op een AGP4x en AGP8x slot werkt enz. Over welke kaart heb je het hier?
19 januari 2006 14:08
keitaro
Je zou denken langzamer net als een sub zoals je al zei via xfire. Maar zzeker weten doe ik het niet. Duw hem er gewoon in en kijk wat hij doet. doet hij het, jij blij, doet hij het niet, jij iets minder blij:p
19 januari 2006 14:09
leviathan
in het boekje staat niets, en op nvidia.com krijg je altijd van die onzinnige oude praat van wat de kaart allemaal kan... hmm ik hoop dat de benchmark sites hem nog in het archief hebben staan.
====================================================
nou, het gaat dus niet, ouwe kaart er weer terug in... trek ik met het terug zetten per ongeluk de stekker van de monitor eruit, en hij heeft alles zo chaotisch vastgemaakt onderaan zijn bureau dat ik er nou niet meer bij kan. :F
dan stopt hij hem zelf maar een keer terug hoor...:s
19 januari 2006 14:18
djoey
whahhhaah OWNED :p
maar t zou toch wel moeten werken
tenzij die kaart alleen 8x ondersteund
wat meestal niet t geval is..
19 januari 2006 17:32
leviathan
geen beeld:@
19 januari 2006 17:46
gerjan
dat zal pa een leuke verassing vinden!!
een kapotte computer!!:d:d:d:p
19 januari 2006 17:51
styloco
whahahah :s
19 januari 2006 17:54
leviathan
hij is niet kapot, alleen kan ik niet meer bij de stopcontacten die zo ver weg zitten...