Ik heb het spel Grand Prix 2 (gp2)
Ik heb het spel geinstalleert maar als ik het spel wil spelen dan doet het beeld heel raar.
Ik krijg dan allemaal streepjes door het scherm heen en ik kan het dan niet meer lezen.
ik weet zeker dat het spel op mijn pc werkt want ik heb hem ook op mijn andere pc die is wat sneller maar daar past geen joystick op.
Weet iemand wat het probleem is???
14 januari 2006 17:16
d3nnis89
Denk dat je videokaart het spel niet aankan...
Of je hebt de verkeerde instellingen bij het spel.
Als het spel het wel gewoon doet op een andere pc, dan ligt het dus niet aan het spel;) maar aan de pc
14 januari 2006 17:41
leviathan
systeem niet krachtig genoeg? Dus je speelt het op je minder krachtige pc omdat die joystick heeft (dat racet toch niet fijn?). misschien kun je een plug convertor ergens vandaan zien te halen zodat je je joystick op je andere pc aan kan sluiten.
14 januari 2006 17:41
pcfreak
Het is een spel in dos dus het moet wel op een pc met windows xp kunnen
15 januari 2006 10:28
djoey
je moet open GL drivers instaleren denk ik..
15 januari 2006 13:28
thomasb
probeer anders eerst je video instellingen van het spel wat minder gedetailleerd in te stellen...
15 januari 2006 14:01
stefanbeljaars
Haha, goeie OpenGL drivers voor DOS. Streepje in je scherm tegenwoordig duit op een te hoge overclocking, maar ik denk ook dat je systeem het dan niet aankan.
15 januari 2006 22:07
styloco
dit is wat ik heb gevonden over GP 3:
Minimale Systeemeisen
Windows 95/98
Intel Pentium II 266Mhz of AMD K6-2 of beter
32Mb RAM
2Mb Video card
4x CD-ROM Drive
Aanbevolen Systeemeisen
Intel Pentium III 450Mhz of AMD Athlon of beter
64Mb RAM
16Mb DirectX7.0 compatible video card
nou als je betere eigenschappen hebt moet ie het dus eigenlijk wel doen en kunnen we ook niet meer zeggen dat het aan je systeem ligt, maar als je lagere systeemeisen hebt wordt het wat ingewikkelder...
----- trouwens mooie game :h ------
15 januari 2006 23:34
d3nnis89
ik speel toch liever de pc game F.E.A.R :h
16 januari 2006 11:44
maartenlambrecht
is dat een tof spel? anders download ik het ook eens