hoi ik wil windows opnieuw installeren (64 bit) kheb nu 32 bit, maar weet iemand welke bestanden ik van gta moet bewaren want ik wil niet helemaal overnieuw beginnen als ik windows opnieuw heb geinstalleerd...
moet ik die hele map in program files kopieren en dan plakken als ik gta weer ga installeren ? of is et die gts user files in mijn documenten....
thx
overigens dom dat ze bij deze pc geen win 64 bit erbij doen terwijl die processor het wel aan kan......
09 januari 2006 17:26
ali
nee dat kan niet :p want je hebt ook nog register bestanden etc. je moet ff de cd hebben anders lukt niet volgens mij :S
09 januari 2006 17:29
styloco
ja kheb de cd of eigenlijk iso file die gemount is met deamon tools
kheb het al, volgens mij moet ik mijn gta user files die in mijn documenten zijn kopieren ;)
09 januari 2006 17:34
sander de vliegere
idd, als je die kopieerd ben je klaar, dat zijn namelijk die save game's (die tevens ook overal kan downloaden ;))
09 januari 2006 17:42
pcfreaky
ja ik denk 't ook en anders moet je ff op internet zoeken je kan namelijk save games van internet downloaden maar deze moeten dan ook in een map komen anders werken ze neit niet (duhh :p) en in die map zal dan ook wel je eigen profile staan en dan moet je dan ff daar weer inzetten denk ik ;)succes
09 januari 2006 17:45
styloco
thx
09 januari 2006 17:46
ryan
Een vriend van mij heeft het spel op de D: schijf staan en heeft z'n C: schijf (met windos 2000) ge formateerd, en daarna windows weer opnieuwe geinstallerd, en daarna het spel weer gespeeld, het werkte gewoon zonder her instal!!! :o
09 januari 2006 18:52
deadlock
ga anders gewoon naar gtagames.nl,,, kun je vanalles van downloaden ook mods
09 januari 2006 18:56
leviathan
mijn documenten>GTA san andreas userfiles
backup van dat is all you need.