Nou doet hij het eindelijk goed bij NFS:MW en BF2 heeft hij ook wel eens de neiging om te gaan kloten. (ik snap niet eens waarom ze de games nu allemaal zo zwaar maken, toen ik 2,5 jaar geleden mijn FX5600 (op dat moment de 1 na sterkste en later zelfs in het midden segment) kon ik alles gewoon op max spelen, met een kaart uit het midden segment. Ik kon NFS:U op max spelen maar opeens moeten alleen de sterkste videokaarten het nog aan kunnen. IK heb een 6800 Ultra, nog geen jaar oud (het ontwerp wel, maar goed) Ik kan NFS:MW niet op max spelen, heb ik daar nou al dat geld voor uitgegeven om na 1 jaar al weer een nieuwe nodig te hebben. Die FX ging gewoon een vol jaar mee op max voor de helft van de prijs.)
09 januari 2006 21:23
bob212
Zou zeker voor een 7800 GTX gaan, ik heb um zelf ook en er zit weer nieuwere techniek enzo in. Bij cod2 alles op allerhoogste 1600 x 1200 haal ik zo'n 100 - 150 fps dus dat lukt wa ;)...
Maarja als je het geld ervoor hebt zeker een 7800 GTX halen. Je zult er zeker geen spijt van krijgen !! (zorg wel voor goede voeding :P:P (niet te weinig watt bedoel ik dan))
14 januari 2006 16:26
leviathan
goede voeding zou ook een wijze les voor de oosterlingen zijn :o
14 januari 2006 17:39
pcfreaky
goede voeding is niet altijd veel watt he ;) .. je kan een van jnc hebben of een van sweex en dan met 't zelfde wattage de sweex zal beter scoren een jnc 400 watt is misschien wel gelijk aan een sweex 300 watt of 250 watt (ik denk dat zalman en coolermaster ook wel goede voedingen hebben
14 januari 2006 18:12
stefanbeljaars
Ja, maar goed ze bevelen niet voor niets 480 watt aan. Dus zou ik toch maar zorgen dat je 480 watt hebt.