Ik kan niet ver komen met gta san andreas kan iemand me helpen?
Ik ben bij een missie dat ik met zoon figuur op een motor naast een trein moet reiden en dat die gasten die op de trein staan doodgeschoten moeten worden doordat poppetje dat bij bij op zoon motor zit.
Heeft iemand wat tips voor deze missie zodat hij mij lukt???
06 januari 2006 14:31
thomasb
gewoon schieten... op die chemische dingen(groen)
06 januari 2006 14:34
easyboarder
Je moet gewoon vlak naast de trein blijven rijden, zo dicht mogelijk bij het voorste stuk waar die gastjes op staanik meen dat de trein in het begin nog tegen een auto aan knalt toch? om deze auto zelf te ontwijken kun je het beste zo dicht mogelijk bij de trein rijden!
Succes ;)
06 januari 2006 14:36
michelvandijk
jup
[color=000000]*mod-edit: mocht je nog niet zo lang op het forum als lid zijn, bekijk even de regels (FAQ), dit soort post wordt namelijk als onzinnig beschouwd omdat het nogal onbeargumenteerd is en niet echt nuttig is voor het topic. Dit is puur een maatregel om spam tegen te gaan, daarom zal de volgende keer de post zonder melding worden verwijderd, bij voorbaat dank voor het begrip ;) Gezien het forum blijft groeien zijn we genoodzaakt deze regels te hanteren zodat het een gezellig en informatief forum blijft :)[/color=000000]
06 januari 2006 14:43
pcfreaky
ik weet niet hoe 't me gelukt is maar 't is me gelukt :p (na 5 x ofzo :p
06 januari 2006 14:56
styloco
www.megagames.com veeel cheats :d:d heeft me geholpen ;)
06 januari 2006 16:31
deadlock
als je met cheats gaat doen,,, kun je net zo goed een 100 procent game downloaden, of een trainer
06 januari 2006 17:04
styloco
ja maar dan is er geen zak aan...............
06 januari 2006 17:35
blacksorcerer
Hehe met cheats ook niet :p
Cheats zijn alleen leuk als je het spel al uitgespeeld hebt en je wil dan ff lol trappen met superveel en grote wapens en snelle auto's ;)