-
keitaro
Jaja, ik heb weer is iets.
ik heb laatst de Audigy 2 geluidskaart van Stefan gekocht en vandaag geinstalt. Werkt allemaal perfect, EAX, prachtig gewoon, alleen 1 ding is echt raar en moet zeker aangepast worden, namelijk;
Alle progammas die microfoons gebruiken (skype/teamspeak etc, gebruik ik heel vaak, vooral skype) lopen na 22 min vast, gewoon eerst geruis, dan ineens een spontane reboot. In het begin had ik het al bij de 58 sec, maar nu ik in de bios onboard heb uitgezet en in alle software de audigy 2 heb aangevinkt om te gebruiken (teamspeak en skype heb ik audigy 2 gewoon geselecteerd) is het verbeterd naar 22 min. Maar ik skype wel meer dan 5 uur achter elkaar, zowat iedere nacht... Ik krijg geruis en ineens reboot, echt heel lomp, ohja, start ik opnieuw op krijg ik windows melding dat die herstelt is van ernsige fout...En in een ander pci slot kan ik hem niet doen. Want ik heb 4 pci sloten en 1 pci expres. In de pci x zit me videokaart, de pci daarnaast zit te krap op mijn videokaart om daar een pci aparaat in te doen, dus 1 over slaa, daar zit geluidskaart in, dan weer 1 leeg, dan netwerk. In die lege naast netwerkkaart kan ook niet want dan krijgt me netwerkkaart geen stroom...
Iemand enig idee...?
05 januari 2006 17:35
-
ali
Mss ligt het aan skype :p
anders moet je Stefan vragen waarom ie zo doet :p
volgens mij was ie al kapot bij Stefan! :P:P
je bent erin geluisd volgens mij...
Maar probeer ook es skype te reinstallen en aan Stefan te vragen!
05 januari 2006 18:35
-
styloco
drivers ? maar daar was je natuurlijk zelf al allang op gekomen :p
05 januari 2006 18:43
-
keitaro
Drivers zijn de allernieuwste. En ik ben er uit. Hij gaat terug naar Stefan, en betaald had ik nog niet omdat ik nog geen geld heb :p. Nee de kaart flipte nu ook. Na 22 min met de microfoon, en daarnet na 1,5 uur gamen ook, reboot, en weer gamen, na 5 min uitgevallen. De kaart gaat terug en ik koop ooit zelf wel een nieuwe, of ik doe het met mijn ac97...
@ Stefan, sorry jongen, maar ik wordt gek van de reboots, kan zijn dat de kaart versleten is.
Door die kaart heb ik nu (dit tijdstip) erg pijnlijke oren door de rare keiharde pieps net voor de reboots, en angst gekregen. ik durf me pc nooit meer te rebooten of uit te zetten, heb vandaag 34 keer gereboot. 34 keer mijn w8woord invoeren etc etc, krijg er nachtmerries van.
05 januari 2006 22:28
-
blacksorcerer
Tja dan moet je geen wachtwoord nemen, en juist wel een pc die binnen 30 secs opstart zoals die van mij :p
Mja is indd jammer dat het niet ging, slot hierop///
05 januari 2006 23:19