Ik heb sinds korte tijd World Of Warcraft. Het is een fantastis spel. Spijtig dat er soms lag is. Dit irriteert mij zeer hard maar binnenkort komen er de Character migrations voor mijn server ^-^ (Bloodhoof). Dus misschien zijn hier meer mensen die dit spel spelen en misschien niet maar je krijgt enkele voordelen en nadelen.
Voordelen :
-Zeer goede sfeer muziek en goede graphics
-Zeer veel quests, ben je enkele maandjes zoet mee
-Een vervolg van Warcraft
-Battleground en instances
-Regelmatige updates en goede service
-Bij feestdagen en andere feesten komt er wel iets speciaals
-Goede rassen
-Binnenkort komt er een uitbreiding (Voor Members zal deze waarschijnelijk gratis zijn)
-Zeer veel abilitys en aanval
-Verschillende soorten (Hunter, warrior, warlock, mage, druid, priest, shaman, rogue...)
-Profesions genoeg :P
Nadelen :
-Maandelijkse betaling(lief aan je ouders vragen ^-^)
-Soms lag (gaat in patch 1.9 minder gaan worden wegens dat in elke hoofdstad een auctionhouse komt te staan inplaats van alleen de allergrootste + ook nog de Character migration naar de nieuwe servers)
-Enkele bugs (die wel in de patches zullen worden opgelost)
-Maar tot lvl 60 (binnenkort lvl 70)
-Mensen die andere uitschelden (zo van die n00bs)
Tja, zeg er zelf ook nog maar :P
01 januari 2006 23:26
greywolf
ik speel het ook ja, die lag kan zijn omdat er teveel mensen zijn op een plek of te weinig ram geheugen dat bij veel mensen ook een probleem is.
02 januari 2006 15:31
keitaro
Goede graphics ben ik niet mee eens. Ik heb de game ook, ik account geleend van vriend.
Ik alles op high, kan mijn videokaart makkelijk aan. Nog nooit zulke vierkante poppekes en bladeren gezien!
02 januari 2006 15:39
greywolf
het is niet prachtig nee maar ik heb zelf ook alles op max staan en ik heb geen vierkante hoofden en blaadjes
02 januari 2006 15:41
derki
Lijkt me een cool spel hoor. Maar ik hou niet zo van oorlog voeren. Vindt ik een beetje moeilijk.8-|
02 januari 2006 15:43
greywolf
het is geen oorlog voeren in world of warcraft. dat kan je zelf bepalen je kan ook alleen questst doen en er goed proberen uit te zien
02 januari 2006 15:47
maartenlambrecht
keitaro misschien staat je anti aliassing uit of zo!
Dat spel doet me eigenlijk denken aan runescape!
Begin daar nooit mee of je bent in 123 verslaaft!!!!
05 januari 2006 13:41
styloco
khou meer van actiegames zoals counter strike :p
speelt iemand hier cs?
05 januari 2006 14:14
gerjan
ja ik speel counterstrike source
echt een vet coole game:d
05 januari 2006 16:14
styloco
yeah nice ik speel het ook , maar kben beter in 1.6, kweenie waarom maar sproeien is daar makkelijker lijkt het wel :p heb je xfire?