Die aansluiting is een tv-out. Je kunt er een tv aanhangen met een s-video kabel:
[img]http://www.zpluscable.com/images/products/prem-svideo-end.jpg[/img]
Als je op je tv nie zo een aansluiting hebt moet je ff bij de electronica-boer zo een s-video naar scart converter ofzo halen voor een paar knaken;)
Zoeentje gebruikt ik:
[img]http://www.lenexpo-electronics.com/e_italy/i/AdattatoreScartSVHS.jpg[/img]
31 december 2005 17:02
roy92
vraagje van mij..hoelang zijn die kabels ongeveer?
31 december 2005 17:04
bartseidel
Oke
Bedankt voor de snelle reactie :p
na het weekend dan maar proberen
@Roy92 Lijkt mij dat je die kabels toch wel in alle lengtes krijgt ?:p
31 december 2005 17:12
rax
roy92 zei op: 31/12/2005 - 17:04[quote]vraagje van mij..hoelang zijn die kabels ongeveer?[/quote]
Die kabels wat je standaard bij je videokaart krijgt zijn bij mij altijd te kort;) Denk iets van anderhalve meter. Maar die zijn vast ook langer verkrijgbaar
31 december 2005 17:16
roy92
Ok?, ik heb zo'n 2 ? 3 M nodig om naar m'n tv te krijgen.
31 december 2005 17:23
leviathan
bij mij zat zo'n kabel bij me kaart, maar hij is erg erg vaag (ik snap niets van de indeling ervan) maar er zit zelfs een HDTV uitgang op.
ik kan er geen kiekje van maken want me webcam heeft nog geen x64 drivers en me pa's camera ligt ergens heel ver weg.
31 december 2005 18:01
roy92
Maar kan het als ik de ene kant in m'n computer heb en de andere in m'n DVD speler doe, zie ik het dan ook gewoon via m'n TV? Of moet ik zo'n scart converter erin douwen?!
31 december 2005 18:08
pim1502
ow nou heb ik ook ff een vraagje, want mijn tv heeft ook geen S-video aansluiting, dus nu heb ik em op zo'n slechtere aansluiting aangesloten zeg maar.. op zo'n geel tulpstekkertje... maar dan zie ik de letters op de tv niet goed.. als ik nou een scart met een S-video aansluiting koop, dan kan ik em dus wle op de S-video aansluiten, maar wordt de kwaliteit dan slechter? of blijft de kwaliteit hetzelfde als bij een S-video aansluiting
31 december 2005 18:43
roy92
Denk dat ie hetzelfde blijft hoor...scart is goede beeldweergave(y)