Groot genuine probleem!

• lorre851 Normaal lid
    24 maart 2008
    Hallo iedereen,

Ik heb bij familie van mij een nieuwe HDD ge?nstalleerd met een XP die ik illegaal gedownload had (omdat ik de originele XP van die pc niet had). Maar nu krijg ik een WPA - melding dat mijn XP niet legitiem is.

Nu zie ik al wat er fout is gegaan: ik heb de niet - legale productcode gebruikt die bij de illegale CD zat ipv de code die op mijn PC plakte.

Weet iemand hoe ik nu die code nog kan invoeren of moet ik heel m'n windows opnieuw installeren?
  • 24 maart 2008
    Daar mag ik je hier niet mee helpen, en aangezien ik geen namen van programma's ect. mag noemen kan ik niets meer zeggen dan: Ja, je moet je windows opnieuw installeren..
  • lorre851 Normaal lid
    24 maart 2008
    Maar dit is toch niet illegaal als ik de juiste product code kan invoeren?
  • 24 maart 2008
    Jij hebt vast wel eens van Google gehoord?
  • lorre851 Normaal lid
    24 maart 2008
    Ik heb nu de productcode gewijzigd, maar dan komt er op:

'dit is geen geautoriseerde productcode'.

Blijkbaar is deze nog actief op de vorige harde schijft. Hoe maak ik deze code dan weer de-actief?
  • blacksorcerer Normaal lid
    24 maart 2008
    Ik denk dat dat alleen kan door contact op te nemen met Microsoft, omdat alleen zij de hardware die aan die key is gelinkt zouden kunnen omzetten (of je een nieuwe key geven, indien je met het vervangen van de hdd niet de licentievoorwaarden hebt geschonden).
  • louwrens Normaal lid
    24 maart 2008
    je kan een key maar op 1 pc gebruiken, tenzij je een pakket hebt voor 3 pers (of meer)
    edit: miste een woordje (A)
  • lorre851 Normaal lid
    24 maart 2008
    Ik heb gebeld en ze hebben de oude versie gedeactiveerd. Ik heb met de zelfde productcode mijn windows weer legaal gemaakt.
  • blacksorcerer Normaal lid
    24 maart 2008
    Aah, toch fijn dat Micrsoft die service op die manier verleent, anders zou het banaal gezegd nogal genaaid zijn dat je een dure licentie door slechts 1 hardware verandering niet meer kan gebruiken.

Topiclock.
  • Voorbeeld
Je hebt een profiel nodig om te kunnen reageren op dit topic.
Klik hier om in te loggen, of hier om gratis te registreren.